Complex Euro Vacanta Slanic Moldova - TourismGuide Romania

Complex Euro Vacanta Slanic Moldova | Cazare Slanic Moldova Complex Euro Vacanta | Rezervari Complex Euro Vacanta Slanic Moldova | Cazare Slanic Moldova

Cazare Romania > Cazare Centre SPA > Judetul Bacau > Cazare Slanic Moldova > Complexe Slanic Moldova > Complex Euro Vacanta

Cazare Complex Euro Vacanta Slanic Moldova

Complex Euro Vacanta

Clasificat la 3 stele
Vizualizari: 3656
Rezerva online!

Nota informativa !!!

• Va indrumam sa folositi sectiunea Rezerva Online de mai sus pentru a verifica disponibilitatea camerelor si tarifele aferente acestei unitati de cazare.
• Rezervarile vor putea fi efectuate online in timp real conform disponibilitatii oferite de sistemul de rezervari.

Contact Complex Euro Vacanta Slanic Moldova

Orasul: Slanic Moldova
Regiunea Turistica: Centre SPA
Descrierea adresei: Slanic Moldova

Unitatea de cazare Complex Euro Vacanta face parte din categoria Complexe Romania

Harta Complex Euro Vacanta Slanic Moldova

Servicii oferite de Complex Euro Vacanta Slanic Moldova

• Restaurant cu 130 locuri.
  • Sala sport polivalenta cu teren de tenis de camp acoperita.
  • Se pune la dispozitie picina semiolimpica din cadrul hotelului.
  • Complex de conferinte, simpozioane si training.
  • Mini-fotbal, mese de biliard, sala de gimnastica.
  • Sala polivalenta si sala de forta.

Despre Complex Euro Vacanta Slanic Moldova

Complexul hotelier Euro Vacanta Slanic Moldova este format din urmatoarele corpuri: Corpul A al Complexului hotelier Euro Vacanta Slanic Moldova este compus din 30 de camere cu doua paturi sau pat matrimonial si 2 apartamente, cu un mobilier modern si functional, balcon, dotate cu TV cablu, frigider, baie cu dus, uscator de par, telefon, internet.

Corpul B al Complexului hotelier Euro Vacanta Slanic Moldova este compus din 7 camere cu 2 paturi si 3 apartamente, cu un mobilier din lemn masiv, modern si functional, balcon, dotate cu TV cablu, frigider, baie cu dus, uscator de par, telefon

Corpul C al Complexului hotelier Euro Vacanta Slanic Moldova este compus din 8 camere cu 2 paturi, cu un mobilier modern si functional, balcon, dotate cu TV cablu, frigider, baie cu dus, uscator de par, telefon, internet.

Corpul al Complexului hotelier Euro Vacanta Slanic Moldova este compus din 8 de camere cu pat matrimonial, cu un mobilier modern si functional, balcon, dotate cu TV cablu, frigider, baie cu dus, uscator de par, telefon, internet.

Imprejurimi si Obiective turistice Slanic Moldova

1688 afisari
Sala conferinte Sala conferinte
1477 afisari
Teren de tenis Teren de tenis
1727 afisari
Piscina Piscina
2504 afisari
Piscina interioara Piscina interioara
2162 afisari

Am fost acolo - Parerea ta despre Complex Euro Vacanta din Slanic Moldova

Va rugam nu postati cereri de cazare in acest camp ! Postati doar impresii si pareri personale !
Va rugam sa acordati note pentru optiunile de mai jos !
Cazare
Nota finala: 5.0

Cod Securitate

Greu de citit? Regenereaza cod

Mai puteti scrie caractere.

Impresiile si parerile turistilor despre Complex Euro Vacanta din Slanic Moldova

Buna ziua! In ceea ce priveste Hotelul Euro Vacanta din Slanic Moldova, parerea mea este una buna, acceptabila.. Ne-am cazat intr-o camera curata, confortabila si calduroasa. Revelionul 2015-2016 si seara de Anul Nou le-am petrecut intr-o sala f spatioasa si eleganta. Am fost f multumiti de formatie si de cantareti. In schimb, servirea a fost un dezastru, in sensul ca erau f putini ospatari care nu faceau fata si nu erau absolut deloc instruiti, tot timpul obositi si plictisiti, putin amabili.. Aduceau 3 farfurii la o masa, 3 la cealalta si tot asa, unii mancau altii se uitau 30 min pana le veneau si lor portiile.. Sala de mese la pranz era f mica pt atata lume, fiind necesar sa asteptam chiar si o ora in picioare pt a se elibera o masa.. Mancarea la fel, ma asteptam sa fie gustoasa si cu preparate traditionale, dar a fost doar acceptabila, tinand cont ca aproape totul a fost cumparat din comert si acelea ieftine, prajiturile fara nici un gust.. Si ar mai fi cateva detalii, hartia igienica a trebuit sa o cerem la receptie deoarece femeile de serviciu nu au adus in fiecare zi asa cum era normal, pe hol era tot timpul f frig, deoarece usa de la intrare avea arc iar receptionera nu a tinut cont de dorinta noastra de a avea 5 camere in acelasi corp, noi fiind un grup mai mare, asa cum vorbiseram din noiembrie. Dar in cele din urma problema s-a rezolvat la insistentele noastre. Ce sa zic, se poate si mai bine dar pt asta sunt necesare multe investitii. Le sugerez in primul rand sa lucreze mai mult la capitolul SERVIRE, deoarece asta e cea mai mare problema care ne-a nemultumit pe toti. Sunt necesari mai multi ospatari, capabili si instruiti. Iar receptionerii sa fie mai amabili si atenti la dorintele oamenilor privind cererile la rezervare. Sunt hoteluri unde am platit la fel, dar conditiile au fost incomparabile. Cam atat am avut de spus, in rest a fost ok, e um loc f frumos si ne-am simtit destul de bine. Va doresc un an nou fericit tuturor!
Recenzie trimisa de din Bucuresti, Romania in data de
pentru Complex Euro Vacanta din Slanic Moldova
Buna ziua si La multi ani 2016.

Asa cum am promis, Managerului Hotelului-Dl. Munteanu, o sa gaseasca recomandari foarte urate din partea mea, avand in vedere conditiile de cazare, ce le-am avut in noaptea de Revelion 2015-2016.

Am sa scriu prima oara parerile bune (pt. ca sunt mai putine) si apoi pe cele rele, despre Hotel Euro Vacanta-Slanic Moldova.

Pareri bune: amplasament bun, mancare bunicica (se putea si mai bine), apa in piscina calda, sauna mica dar bunicica.

Pareri rele:

-locuri de parcare putine, in parcarea Statiunii, aflata in fata Hotelului, pentru ca Hotelul nu are parcare privata. Am parcat masina, ca toata lumea, in fata Hotelului, in strada.

-primirea la Receptie de catre o acritura de receptionera; daca o storceai in pahar faceai limonada.

-Am ajuns pe 31.12 la ora 18, pentru ca am muncit pana la ora 14.00 si mi s-a spus ca nu mai este decat o camera libera si aceea fiind Camera 6B-mizerbila si frig in camera- vedeti poze. Desi s-a vorbit cu o luna inainte cu managerul hotelului, sa ne fie rezervate 6 camere in acelasi corp de hotel (sunt 3 corpuri, A, B, C- B, C sunt cele mai nasoale corpuri, iar A este cat de cat rezonabil, si totusi se plateste acelasi tarif in toate cele 3 corpuri), pentru cele 6 familii, care aveau fiecare copil. Dupa multe discutii, desi ma uitam la ei, mai mult ma certam singur, ca nu ma baga nimeni in seama, am acceptat camera.

-Baia era mica, cu gresie si fainta de pe timpul lui Stefan cel Mare, sifonul din pardoseala ruginit, apa calda trebuia sa astepti jumatate de ora sa vina si aia nu era tot timpul calda, ce era calie, curgea apa din WC prin partea de jos si era tot timpul balta in baie (am pus un prosop sa absoarba apa sa nu ajunga in baie si il mai storceam din cand in cand, desi am chemat pe cineva de la receptie si a pus ceva silicon, dar fiind umed nu se prindea siliconul), colac peste pupaza, a doua zi s-a ars becul de la oglinda, singurul, ca unul lipsea, perdeaua de la dus era montata rau, pentru ca in timp ce faceai baie, statea in afara caditei dusului si faceai apa in baie.

-Camera era destul de mica, de te bateai nas in nas, ne schimbam pe rand ca nu aveai unde sa te schimbi, pentru ca in camera erau si trolerele cu hainele noastre, deoarece dulapul nu avea rafturi unde sa pui hainele, erau doar 3 umerase, rupte si alea.

-Patul era unul din lemn masiv care era desprins intr-o parte (vezi poza), fiind unul matrimonial, era o singura patura invelita intr-un cearsaf vechi si spalat de 1 milion de ori.

-Frigiderul mergea, era bagat in priza, dara asa cum se vede, avea usa de la congelator rupta si rafturile abia stateau la locul lor.

-Usa de la balcon si geamurile erau din lemn, desi in corpul A era din termopan, si un peste alta, in loc de 2 usi la balcon, una era lipsa, si cea care ramasese avea numai gauri in ea si era onduita de batea un curent pe sub ea de iti zburau creierii. Am racit si eu si nevasta si copilul in sejurul care l-am avut. Am incercat sa punem in usa mochetele de pe jos si patura de pe pat. Am cerut a doua zi la receptie o patura pentru a pune in usa, si mi-a adus o patura cu cearsaf cu care pana la urma ne-am invelit cu ea, neajungandu-ne cea care era deja pe pat. Va spun ca geamul de la usa respectiva (daca vreti sa-i spuneti asa, pentru ca era ca si o bucata de carton, sau mai degraba usa de grajd), ingheta in fiecare seara si dimineata se dezgheta si curgea apa in camera, si facea numai apa pe parchet).

- Piscina-desi apa era calda, era mizerabila, am gasit smocuri de par, si nu era transapenta, avea o culoare verzuie, si daca ieseai din apa i-ti ingheta madularile in tine. Pe holul cum ieseai de la Piscina era frig, de inghetai pana ajungeai in camera de hotel sa ajungi sa te schimbi sa te mai incalzesti un pic.

-Alte camere, cum am auzit pe altii, desi stateau in corpul A, erau mari si nu faceau fata caloriferul.

-Altii care stateau la Mansarda, se plangeau de frig din tavan si de dureri de spate, ca mergeau cocosat prin camera, fiind mica ca inaltime.

-Toata lumea era nemultumita de conditiile hotelului.

-Desi mancarea era bunicica, se aducea foarte greu, mai ales in noaptea de Revelion, care s-a tinut in Sala de Sport, eram in jur de 250 persoane, si erau 5-6 chelneri. Antreul l-au adus la ora 22, pestele la ora 2 si gratarul la ora 5, prajiturile, ca nu era tort, l-am cerut la caserole. Pe langa faptul ca mesele le-au adus foarte tarziu, aduceau 3 farfurii la o masa, altele 3 la alta masa, si tot asa, nu umpleau niciodata o masa intreaga, trebuia sa stai sa te uiti la colegul tau de masa cum mananca si tu stateai si salivai, pana i-ti aducea si tie i-ti trecea de foame. Nu aveau niciun Sef de sala, nimic, organizare foarte, foarte proasta.

-Se fuma pe holul de la intrare, in leaving, si de fiecare data cand intra cineva pe usa Hotelului, i-ti dardaia dintii in gura, pana se inchidea usa, fiind din aia cu arc (opritor, sa nu se tranteasca) in leaving fiind tot timpul rece.

-As mai vea multe de spus, dar ma dor mainile de la scris, si imi cer scuze de greselile gramaticale, fiind foarte nervos, am scris la fel cum ma simt, asa ca va doresc un 2016 bun si VA ROG FRUMOS, NU VA CAZATI LA EUROVACANTA.
Cine vrea poze ma poate contacta pe Facebook.
Recenzie trimisa de din Iasi, Romania in data de
pentru Complex Euro Vacanta din Slanic Moldova
Nu va cazati la hotel Euro Vacanta decat daca doriti sa aveti un sejur de cosmar. Personalul de la receptionera pana la femeia de servici tin mortis sa va faca sejurul cat mai neplacut.Mizerie in camere, gunoiul nu se ridica deat daca-l scoti pe hol, prosoapele nu se schimba, lenjeria si paturile sub orice critica, mancare de nemancat. Am avut impresia ca nimeni nu-si face treaba cum ar trebui. NU AM SA MAI VIN ACOLO PENTRU NIMIC IN LUME, NICI GRATIS! NESIMTIRE TOTALA! SEMNEAZA O ASISTENTA MEDICALA CARE-SI AMINTESTE CU GROAZA DE CONDITIILE OFERITE DE HOTEL EURO VACANTA.
Recenzie trimisa de din Slobozia, Romania in data de - Nota Acordata: 4 din 10 1
superb ,servire impecabila personal pe masura si o formatie super tare gasesti tot ce vreitoate cu bun gust.
Recenzie trimisa de din Bucuresti, Romania in data de - Nota Acordata: 9 din 10 1
pentru Complex Euro Vacanta din Slanic Moldova
2 de comentarii pentru Complex Euro Vacanta din Slanic Moldova cu nota generala de 6.5 din 10
Comentarii publicate pentru Complex Euro Vacanta din Slanic Moldova sunt opiniile private ale utilizatorilor acestui site. TourismGuide.ro nu poate fi
considerat responsabil pentru acest continut si acceptul acestuia.
In cazul in care aceste comentarii sunt false si pot induce in eroare, va rugam sa ne contactati direct.