Hotel Meteor Jupiter | Cazare Jupiter Hotel Meteor | Oferte cazare Jupiter Hotel Meteor

Hotel Meteor Jupiter | Cazare Jupiter Hotel Meteor | Rezervari Hotel Meteor Jupiter | Cazare Jupiter

Press ESC to close

> > > > >

Cazare Hotel Meteor Jupiter

Hotel Meteor

Clasificat la 3 stele
Vizualizari: 582

Verifica preturi si disponibilitate in Jupiter

Rezerva online !

Tarifele nu sunt actualizate !

Tip camera Pers. Cam. Pret Valoare
Capacitate de cazare: 455 locuri

Nota! Rezervarile se fac cu minim 48h inainte de data cazarii daca plata este efectuata prin transfer bancar sau mandat postal. In caz contrar rezervarile pot fi procesate doar cu plata online prin Credit Card / Debit Card Va multumim pentru intelegere !

Contact Hotel Meteor Jupiter

Regiunea: Litoral
Locatia: Hotelul Meteor este situat la 20 m distanta fata de plaja.

Unitatea de cazare Hotel Meteor face parte din categoria Hoteluri Romania

Harta Hotel Meteor

Servicii oferite de Hotel Meteor Jupiter

• Restaurant capacitate 800 locuri.
  • Terasa capacitate 250 locuri.
  • Bar de zi cu gradina interioara.
  • Discoteca capacitate 150 locuri.
  • Amenajat exterior pe spatiile verzi cu scaune tip balansoar si umrelute.
  • Parcare pazita 24/24h.

Despre Hotel Meteor Jupiter

Hotelul Meteor dispune de un numar de 223 camere din care 214 duble avand grup sanitar cu dus si 9 camere triple unde grup sanitar cu cada.

Fiecare camera este dotata cu mobilier modern, tv. si cablu tv., frigider. Designul modern al mobilierului si varietatea cromatica confera camerelor personalitate. Camerele au balcoane si vedere spre mare.

Hotel Meteor are restaurant propriu amplasat pe malul marii, cu capacitate de 800 de locuri si terasa cu 250 locuri, bar de zi cu gradina interioara si discoteca avand 150 de locuri.

Hotel Meteor are amenajari exterioare pe spatii verzi dotate cu scaune tip balansor, mobilier de gradina si umbrele, iar parcarea este pazita 24h.

Imprejurimi si Obiective turistice Jupiter

Grup Sanitar Grup Sanitar
3506 afisari

Am fost acolo - Parerea ta despre Hotel Meteor din Jupiter

Va rugam nu postati cereri de cazare in acest camp ! Postati doar impresii si pareri personale !
Va rugam sa acordati note pentru optiunile de mai jos !
Cazare
Nota finala: 5.0

Cod Securitate

Greu de citit? Regenereaza cod

Mai puteti scrie caractere.

Impresiile si parerile turistilor despre Hotel Meteor din Jupiter

Salut ma numesc Alexandru si as dori sa va impartasesc experienta mea la acest hotel .Ca un bun cetatean roman am mers in vacanta in Jupiter la Hotel Meteor , dupa 6 nopti cat a durat sejuru ma pregateam sa plec acasa . Cu o ora inainte de a pleca am mers la masina si am verificat-o pentru a putea preveni unele defectiuni , apoi am mers la masa si am revenit in parcarea hotelului unde am constatat ca parbrizu masini este spart de o posibila aruncare cu piatra, cu precizarea ca in timpul verificari masina nu prezenta niciun defect asupra partbrizului. Stiind ca am platit parcarea 30 lei pe 6 nopti , fara prezentare de bon fiscal sau factura fiscala si bineinteles ca nici eu nu am cerut pentru ca nu ma gandeam ca ma pot trezit cu un accident la plecare ( interesat de acest fapt constat prin intrebarea a mai multor turisti ca nici lor nu li s-a dat bon/factura) ,la unul din angajatii hotelului am mers pentru a cere explicatii la receptie , acolo mi s-a spus sa astept , pana la sosirea asa zisului paznic. Dupa 30 de minute de asteptat paznicul isi face aparitia , constata ca parbrizul este spart si isi cheama superiori . Superiori dansului au venit cu un chef fara de chef ,sustinand drept scuza a micului accident “ca un mic pescarus a zburat cu o pietricica cat de mic in cioc si ia dat drumu exact pe parbriz” . Fireste orice om normal s-ar fi aprins de nervi ceea ce am facut si eu la aflarea acestor vorbe spuse de catre un smecheras bogatas , astfel am amenintat ca sun la politie ceea ce am si facut unde mi s-a facut legatura la politia din Neptu si a ramas sa trimita o patrula pentru a interveni in caz ca va exista fro altercatie dar si pentru a-mi face constatre sa pot circula cu partbrizul spar pana acasa . Auzind de politie seful prezent a spus sa nu ne mai deranjam noi sa sunam ca va suna dumnealui direct la Neptu , a facut acest lucru dar minune politia nu mai vine dupa ce mie personal la telefon mi s-a confirmat ca da , nu stiu cum s-ar putea explica decat prin o mica intelegere intre sef si politist . Toate bune si frumoase scandalu decurge in jurul a doua ore , in decursul lui cer sa mi se arate imaginile video filmate de o camera pusa sa filmeze exact pe locu unde masina stationa . "Zis si facut , pot da doamnele de la receptie in urma si revazute imaginile " acestea sunt vorbele spuse de paznicul parcari , asta initial dupa 20 minute mi se spune ca exact in ultimiele 90 de minute camerele nu au filmat din cauza unei caderi de tensiune ceea ce mi se pare imposibil eu fiind in incita hotelului si ne sesizand pana de curent . Observand ca nu pot rezolva nimic la hotel merg personal la politia din Neptu, acolo nu ma poate ajuta nimeni cu nimic , doar mi se poate da o autorizatie de reparatie . Si incalecand pe-o sa , va spusei povestea mea pe litoraru nostru . Acum dumneavoastra ( cei ce cititi ) a-ti mai merge la noi pe litoral dupa o astfel de intamplare daca a-ti fi in locul meu ?

trimis de Alexandru din Giurgiu, Romania in data de 05-09-2011
pentru Hotel Meteor din Jupiter
Mergeti la hotel Meteor este foarte frumos,camerele sunt exact ca pe site,personalul foarte dragut,copii au gratiuitate noi nu am platit nimic pentru fetita chiar daca are 12 ani,ne-am simtit foarte bine anul acesta acolo,si la anu o sa mergem din nou cu siguranta!
trimis de maria din Mangalia, Romania in data de 23-07-2011
in cele 6 nopti petrecute anul trecut nu s-a facut curatenie si nu s-a schimbat nici asternutul
trimis de popa ctin din Craiova, Romania in data de 06-07-2011
pentru Hotel Meteor din Jupiter
cel mai frumos si elegant hotel
trimis de tanasescu constantin raimond din Baicoi, Romania in data de 09-05-2011 - Nota Acordata: 9 din 10 0
cel mai frumos sejur pe litoral,liniste,frumusete,am avut parte de o camera super.putin mai rau in restaurant.ospatarii se lasa mult........ asteptati dar si cand vin sa te serveasca sunt galanti.mergeti la meteor si nu veti regreta
trimis de simona din Timisoara, Romania in data de 26-03-2011 - Nota Acordata: 5.6 din 10 0
pentru Hotel Meteor din Jupiter
Anul asta am facut o prostie foarte mare am vrut sa merg la hotel Meteor,dar dupa ce am citit niste comentari pe net m-am razgandit,si m-m dus la Cometa unde este oribil groaznic,un hotel de 2 stele care la receptie doamnele te mint frumos ca este de 3 stele,au tarife mai mari decat un hotel de 3 stele,intr-un cuvant groaznic.Am fost si am vizitat o camera si la hotel Meteor unde lucrurile stau cu totu altfel,hotelu este frumos,foarte curat am regretat ca nu m-am dus acolo de la inceput,asa ca domnilor nu va mai luat dupa comentariile de pe net sa nu patiti ca mine.
trimis de Cristina din Craiova, Romania in data de 13-11-2010
Am fost anul acesta la hotel Meteor si am avut parte de cel mai frumos sejur pe litoralul romanesc.un hotel de 3 stele care isi merita stelele cu adevarat.Personalu este chiar foarte amabil,iar la receptie este o doamna foarte draguta care vorbeste foarte frumos.Mergeti la hotel meteor,ca nu o sa regretati.
trimis de Cristina din Bucuresti, Romania in data de 24-07-2010
pentru Hotel Meteor din Jupiter
Pozitia este exceptionala ,dar serviciile lasa mult,mult de dorit. Nu cunosc maniera avantajoasa pt ei de a face turism. La receptie,o doamna mai varstnica,probabil dupa vremea raposatului, intampina turistii cu tunete si fulgere,la masa,o sticla de apa circula prin toata sala,economie,nu gluma...
trimis de musat din x, Romania in data de 17-07-2010 - Nota Acordata: 3.4 din 10 0
Nu va luati dupa reclama pe care si-o fac pentru ca dezamagirea va fi mare la fata locului.Mobilierul este saracacios, usile la bai sunt cele de cand a fost construit hotelul,in restaurant nu poti manca din cauza caldurii, bucataria lasa de dorit,televizoarele si frigiderele din camere functioneaza pe pofte si sunt atat de mici ca nici nu le vezi,ospatarii au facut cursurile prin anii 60 si isi asteapta pensionarea, receptionerele sunt deosebit de gretoase, pacat ca hotelul se afla pe malul marii, dar asta nu inseamna ca este ceva amenajat pentru a atrage turistii. Oamenii se scot cu cei care vin sa faca vara cursuri de pregatire, numai ei umplu camerele, altfel.....
trimis de kapodopera din Craiova, Romania in data de 17-06-2010 - Nota Acordata: 2.8 din 10 0
4 de comentarii pentruHotel Meteor din Jupiter cu nota generala de 5.2 din 10
Comentarii publicate pentru Hotel Meteor din Jupiter sunt opiniile private ale utilizatorilor acestui site. TourismGuide.ro nu poate fi
considerat responsabil pentru acest continut si acceptul acestuia.
In cazul in care aceste comentarii sunt false si pot induce in eroare, va rugam sa ne contactati direct.