Poze Castelu Peles | Galerie foto Castelul Peles Sinaia

Castelul Peles Sinaia

Sinaia, Prahova

Cazare Romania > Poze Romania > Poze Valea Prahovei > Judetul Prahova > Poze Sinaia

• Descriere Poza:
    Yahoo! Messenger

Semneaza!

Impresiile si parerile turistilor

Va rugam nu postati cereri de cazare in acest camp!
Postati doar parerile personale!
Mai puteti scrie caractere.
Acum doua saptamani am aflat ca PALATUL PELES a fost terminat de construit cu banii proveniti din TEZAURUL DACIC de la SINAIA in care se aflau 500 de tablite de aur cu scriere dacica si alte obiecte din aur . TABLITELE din aur au fost copiate in plumb la comanda REGELUI CAROL 1 .
trimis de SURMELIS ARGENTINA PUSA
super!!! merita vazut, super peisajul pacat ca nu te lasa sa faci si poze in nauntru. cand te afli in curtea castelului parca traiesti o atmosfera de basm
trimis de laura
MUZEUL PELES trebuie retrocedat ROMANIEI si iubitorilor de frumos,stil,eleganta si istorie !!!
trimis de SURMELIS ARGENTINA PUSA
este super.
trimis de PUIDETIGAN
AM VIZITAT CASTELUL PELES SI MI S-A PARUT MINUNAT ATAT INTERIORUL CAT SI EXTERIORUL ! UN CADRU MINUNAT ! AM SA INCERC SA POSTEZ CATEVA POZE PT UTILIZATORII CARE NU AU VIZITAT CASTELUL !VA DORESC SA AVETI PARTE DE MULTE CALATORII PRIN TARA NOASTRA, CARE ESTE MINUNATA !
trimis de Elly
este super!mi am amintit de minunatele cantonamente de iarna de pe timpul cand jucam fotbal! este f.ok!
trimis de george ceausila
e deosebit multe felicitari celor ce se ocupa de acest castel
trimis de adrian
am facut garda la castel 8 luni este ceva deosebit mai ales noaptea.daca aveti ocazia nu ratati.
trimis de bogdan italia
anul acesta sper din toata inima sa ajung la castel poze am sa fac 500 toate cele bune si vizitati romania sunt foarte multe locuri numai stati vine vara
trimis de fane
alex sugeaceste cel mai frumos castel di Romania
trimis de sugeac alex
Super OK
trimis de Fane
dada
trimis de de2
este superb nu cred ca exista un castel mai frumos in ro.
trimis de cristi
Peles castel from SINAIA
trimis de mallene
am fost si eu la peles cu parintii mei si mi_am facut o impresie foarte buna o sa mai mergem in fiecare an .Mai ales ca am fost cazati chiar la vilele de linga el LA TUNURI.A fost super.
trimis de Nume bastare alex
vreau si eu sa merg sa vizitez palatul peles,dar nu stiu cat costa intrarea si ce program de vizitare are.
trimis de finica
mias dori foarte mult sa merg sal vizitez
trimis de leo
Peste 3 zile merg in concediu cu familia la Sinaia si abia astept sa vad Pelesul...
trimis de Symm
As dori sa stiu cind se poate vizita castelul? Sintem mai multi turisti din strainatate si nu stim orele de vizita. Va rugam frumos sa ne scrieti pe emailul de sus.
trimis de Nume Gy??ngyv??r
am fost intr-o vacanta inpreuna cu prietenii mei si a fost o bomba nu am sa pot sa uit ce am vazut este ceva cu adevarat natural si frumos
trimis de Numedenny
nu am fost la castel..am ajuns la busteni :)) dar la castel ba...mi-ar place sa merg .avem tara frumosa si putem sa facem mai multe decat credeti voi pentru ea..tot ce conteaza este sa ne dorim :)....Si nu va mai tot plangeti ca pacat de tara..smile!
trimis de dea
Am ramas foarte impresionata de ce am vazut si unde pui ca nu am vazut decat parterul, la etaj nu se vizita. Si Pelisorul este superb. Am avut si avem oameni de valoare dar nu stim sa-i pretuim.... le dam importanta la excroci.
trimis de Numeaurelia
eu locuiesc in sinaia si am fost cel putin de 100 ori sa il vizitez.m-am plictisit de el!
trimis de ANA
oameni buni avem o tzara extraordinar de frumoasa... nu stim insa sa ne facem publicitate indeajuns incat sa atragem si turistii straini. poate de acum inainte sa avem mai mult 'noroc'.
trimis de romulus
castelul este cea mai frumoasa cladire din toata Romania. Eu a m fost si am ramas uimita de toate frumusetile care se pot vedea. Va sugerez sa-l vedeti pentru ca e superb.
trimis de Cosmy
E vrumos ..... mie imi place am si fost acolo shi e frumos prim nauntru mai ales sala de muzica erau foarte multe instrumente de muzica .A fost frumos dar era mai frumes imprejurimile.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
trimis de alex-John Cena
Vai ce mias dori sa merg si eu pt k nu am fost niciodata:((:(
trimis de Alynutza
e ceva ce va ramane in istorie tot timplul........indiferent de ce se va intamplat........noi romanii suntem invingatori......vom pastra in inimile noaste toate eroismele....toti invingatorii
trimis de andrada radoi
bombardati fratilor romani cu imagini,cu informati,marketul international,cu conditii si preturi decente,cu profesionslism,respect si seriozitate,cu decenza si bun simnt,asa vom reusi sa creem imagine si respect Rom combatand eter("tara de tiganii")
trimis de alina
Da, e foarte frumos...m-a facut sa ma gandesc la printi si printese..:)dar si mie mi-a ramas gandul la pasajul secret..ce pacat k nu te lasa sa treci pe acolo..:(
trimis de sorina
ESTE SUPERB CASTELUL PELES,DAR AR FI SI MAI FRUMOS DACA S-AR VIZITA TOATE CAMERELE AI GASI SINGUR BUTONUL CARE ACTIONEAZA SCARA SECRETA NU SA TI SPUNA UN GHID CA EXISTA SI ATAT,SI ROMANII NU AR MAI INTRA PRIN USA DIN DOS CUM SE INTRA ACUM CI TOTI PR
trimis de Nume IULIA
super tare castelu peles!!!da e nashpa ca nu poti sa urci si sus dar oricum e marfa va stimatizez pt comentariul acceptat ma numesc cristina si mie dor de tara va pupa romanca vostra !!! si castelu e tot ce avem mai frumos TRAIASCA ROMANIA!!!VA PUP:)
trimis de iluzia
Ma duc si eu maine la Peles si Pelisor am fost si eu acum 5 ani si m-ai placut foarte mult,am fost foarte impresionat de ce am vazut acolo.
trimis de botezatu marian
da acum 50 de ani nu mai era a regelui . desi fusese putin descompletat mobilierul totusi am fost fascinata de ce am vazut.stiti si acum ma intreb cum s-a putut construi asemene edificii si ce lux mare deborda din orsice colt ai fi privit.
trimis de NumeEcaterina
AM FOST SI EU ANU ASTA DA NU AM PUTUT SA INTRU DEOARECE ERA UN COPAC CAZUT SI NU NEA DAT VOIE SA INTRAM
trimis de GEORGIANA
frumos..e la 15 km de mine am si lucrat acolo...f f f frumos...dar esti f f prost platit ca si angajat...
trimis de ela
Buna, Am fost si eu acum cativa ani, este superb. Cu toate ca an de an merg in Sinaia, Predeal, Brasov..........sincer nu am mai ajuns sa-l mai vad. L-as mai vizita. Este superb, dar pacat ca nu ai acces in toate camerele.Asta e, traim in Romania.
trimis de dana
AM VIZITAT DE 1 INFINIT DE ORI CASTELUL SI O SA-L MAI VIZITEZ!!!!!!!!!!DE CE?NICI NU MAI TREBUIE SA RASPUND............................
trimis de sergihno
buna, si noi mergem saptamana viitoare la castel
trimis de udia
Buna! Voi merge si eu saptamana viitoare sa vizitez castelul, dar nu gasesc nici unde programul castelului, nici pretul de intrare, va rog sa mi-o trimiteti daca se poate. Multumesc anticipat.
trimis de Melania
Am vizitat castelul acum 2 sapt si am ramas profund impresionata...nu credeam k ma aflu in ROMANIA!ABSOLUT SUPERB
trimis de NumeMAGDA
am fost acolo acum o saptamana si cred ca este cel mai incantator lucru pe care l-am vazut vreodata
trimis de bibi
Deah intradevar super frumos... usor de vizitat...:))) dar mai greu sa intri sa shi te impresioneze ... oricum super
trimis de cristina
unul din cele mai frumoase castele din europa.. si unul din primele care au avut incalzire centrala si electricitate.
trimis de petrache-alin#bv
am fost si eu de cateva ori la peles si sincer am fost impresionat profund de ceea ce exista acolo.a fost unul dintre cele mai frumoase locuri vizitate vreodata si unul dintre locurile pe care le-as vizita de cate ori voi avea ocazia .
trimis de rasol alin
Am fost si eu acum 2 ani aici dar din pacate nu am putut sa intru :( desi mi-am dorit foarte mult. Poate ca voi mai avea ocazia odata sa mai trec pe acolo.