Hotel Palace Venus - TourismGuide Romania

Hotel Palace Venus | Cazare Venus Hotel Palace | Rezervari Hotel Palace Venus | Cazare Venus

Cazare Romania > Cazare Litoral > Judetul Constanta > Cazare Venus > Hoteluri Venus > Hotel Palace

Cazare Hotel Palace Venus

Hotel Palace

Clasificat la 4 stele
Vizualizari: 2538
Rezerva online!

Tarifele nu sunt actualizate !

Tip camera Pers. Cam. Pret Valoare
Capacitate de cazare: 180 locuri

Regretam, dar momentan nu este posibil sa faceti o rezervare la acesta unitate de cazare.

Va indrumam sa folositi formularul de mai sus pentru a verifica preturile si disponibilitatea pentru alte unitati de cazare din zona.

Contact Hotel Palace Venus

Regiunea: Litoral
Locatia:Este situat pe plaja Statiunii Venus, pe litoralul romanesc al Marii Negre, oferind o priveliste superba asupra marii si parcului propriu.

Unitatea de cazare face parte din categoria Hoteluri Romania

Harta Hotel Palace

Servicii oferite de Hotel Palace Venus

• Restaurantul Palace - situat pe latura de est a hotelului, ofera o priveliste placuta asupra mari
  • Trei baruri.
  • Patru sali de conferinta cu o capacitate totala de 400 locuri.
  • Parcare si o imensa curte proprie.
  • Doua terenuri de volei pe iarba si un club de tenis de camp ce cuprinde 5 terenuri.
  • 2 piscine.

Despre Hotel Palace Venus

Hotel Palace din Venus dispune de 191 de locuri de cazare structurate in 73 de camere double si 15 camere triple (un pat matrimonial si un pat simplu).

Dotate cu mobilier nou, cu paturi matrimoniale sau doua paturi simple, canapea si fotolii, frigider, cablu TV, Internet, telefon, baie proprie, balcon, aer conditionat, camerele ofera un confort de 5 stele.

Hotelul Palace mai cuprinde doua baruri, restaurant, doua piscine, doua sali de conferinta cu o capacitate totala de 400 locuri, parcare si o imensa curte proprie.

Restaurantul Palace
- situat pe latura de est a hotelului, ofera o priveliste placuta asupra marii si a parcului propriu, precum si o vedere partiala asupra barului piscinei, marginit de cele doua piscine.

Barul piscinei - este situat intre cele doua piscine si ofera un meniu bogat constand din aperitive, salate, pizza si sandwitch-uri.

Imprejurimi si Obiective turistice Venus

Hotelului Palace este amplasat in apropierea plajei din statiunea zeitei frumusetii, Venus, una dintre cele mai elegante si intime statiuni de pe litoralul Marii Negre.

Galerie Foto Hotel Palace Venus

Piscina Piscina
3996 afisari

Am fost acolo - Parerea ta despre Hotel Palace din Venus

Va rugam nu postati cereri de cazare in acest camp ! Postati doar impresii si pareri personale !
Va rugam sa acordati note pentru optiunile de mai jos !
Cazare
Nota finala: 5.0

Cod Securitate

Greu de citit? Regenereaza cod

Mai puteti scrie caractere.

Impresiile si parerile turistilor despre Hotel Palace din Venus

Pentru ca sotia mea este insarcinata in 5 luni, am decis ca in acest an sa ne facem vacanta in tara. Am ales acest hotel la recomandarea unor prieteni si mai ales din cauza ca are masa in regim AI.
Am ajuns in jurul orei 15:45. Am prezentat voucherul unui domn de 45-50 de ani care ne-a rugat sa luam loc si sa asteptam sa ni se repartizeze camera. Dupa 40 de minute in caldura din holul hotelului (nu mergea nici un fel de aer conditionat si pur si simplu curgea apa pe noi), timp in care alte 3 familii au venit la hotel si li s-a dat camera pe loc, am cerut si eu acelasi lucru, mi s-a spus sa astept. I-am spus domnului ca ceilalti au primit camera desi au venit dupa mine si atunci ne-a dat si noua camera.
La intrare in camera se simtea un miros ciudat, de aer inchis, de mucegai. In camera erau cel putin 30 de muste vii si moarte. Vederea (pe site scrie ca vederea este la mare sau la minunata curte a hotelului) era la parcare si la ghena unde se aruncau sacii de gunoi (probabil de acolo mustele). Usa de la balcon nu se putea lasa deschisa pentru ca putea intra oricine, la fel nu puteai lasa nimic pe acel balcon. Prizele erau scoase din doze. Telecomanda era rupta si bateriile lipite cu scotch. Televizorul mergea cu pureci. Din baie lipseau bucati de faianta.
M-am intors la receptie, i-am explicat omului ca nu e ok. S-a jurat ca hotelul e plin dar ca a doua zi am tine minte si daca nu poate da alta camera o sa remedieze problema prizelor si a televizorului.
Am dat o tura de hotel. Piscina nu are santuri cu apa clorinata. Barul piscinei (care pe site scrie ca are sandwich-uri, pizza si alte minuturi) servea doar bauturi. Din cele 80 de umbrele si 180 de sezlonguri (asa scrie pe site) am numarat vreo 45 de sezlonguri si vreo 20 de umbrele. La intoarcere in hotel m-am intalnit cu un prieten care venise cu o zi inainte si a avut mari probleme cu repartizarea camerei. De la el am aflat ca respectivul om era chiar patronul hotelului (care i-a spus ca daca nu-i convine camera ii da banii inapoi si sa plece, care in fata lui a modificat site-ul, introducand o clauza de +10% pentru camerele cu vedere la mare, etc). Atunci am stiut de unde vine mirosul din camera mea. M-am intors in camera si am pozat vederea la gunoaie, paianjenii din colt si de deasupra patului, zecile de muste, egrasia care domnea dupa lateralele (si probabil si in spatele) dulapului si m-am intors la receptie.
A venit patronul si i-am spus: egrasie cat casa, paianjeni, muste. Ce facem? Singura mea cerinta e o camera curata. Raspunsul lui a fost ca toate camerele sunt curate. A refuzat categoric sa sa uite la poze, dar ne-a schimbat camera. Cu una cu vedere la mare. Cu dotarile necesare. Curata. Fara mucegai, fara muste. Fara taxa.
Ne-a mai venit inima la loc dar nu pentru mult timp.
Curatenia in camera: pe parcursul a 6 zile de sedere s-a aspirat o data, s-a schimbat astrenutul de pat o data si prosoapele de 2 ori. Innaceptabil pentru un hotel de 4 stele.
All Inclusive: practic acest AI este de fapt o pensiune completa cu bufet suedez. Intre mese nu primesti nimic (desi pe site scrie ca barul de la piscina are pizza si alte chestii). Tacamurile, farfuriile, canile, 80% murdare. Debarasarea lasa mult de dorit, servirea la fel, unii chelneri fiind chiar ofensati daca le cereai sa debaraseze sau sa-ti puna un pahar de suc rece.
Mic dejun: In fiecare zi la fel: Omleta, ochiuri si ou fiert, carnaciori si cremwursti, sunca, branza feta si un cascaval fara gust. Fructe taiate ??? Banane taiate care se innegreau, nectarine la fel ... Daca ajungeai la masa la 7:30 gaseai si croissante ... daca nu ... se terminau (chiar discutau chelnerii intre ei spunand da-i dracu daca vor de toate sa vina mai devreme). Innaceptabil.
Pranz: Felul 1 ciorbe. In boluri in care deja erau bucatelele de carne sau taietei, peste care o chelnerita iti turna un polonic si jumatate de zeama. De cand merg si mananc in diverse locuri asa ceva nu am intalnit.
Felul 2: Piure de cartofi si mamaliga in fiecare zi. Bineinteles piure facut cu cartofi si apa, fara urme de unt sau lapte. Diverse chestii care nu cred ca isi au locul la all inclusive cum ar fi varza calita cu ciolan (care ciolan era de fapt carnaciorul de la micul dejun), iahnie de fasole, etc ... Multe preparate cum ar fi pulpa de porc la tava, antricot de vita la tava, ciulama de pui, etc, nu aveau nici un gust. Bine ... eu ardelean fiind poate am alte pretentii de la mancare ... Dar sa fie zile in care la pranz sa mananc la felul 2 piure cu salata de sfecla rosie pentru ca nu era comestibila carnea .... innaceptabil.
Fructele lipseau cu desavarsire la pranz si cina. Desertul era ... intr-o farfurie mica mica si ocupa cam 20% din acea farfurie ... no comment. Din nou, innaceptabil pentru 4 stele AI.
Cina: Ei bine aici am avut surpriza sa mancam, de cele mai multe ori, destul de bine. Piept de pui, pulpe de pui, cotlet de porc, ceafa de proc, toate la gratar, gordon bleu, mititei. Cartofi pai sau cartofi aurii. Aici problema era alta: daca nu veneai repede, nu mai gaseai de toate ... pur si simplu se terminau unele feluri de mancare si raspunsul chelnerilor a fost din nou, sa vin mai repede la masa. Din pacate pentru mine, in serile cu ceafa de proc, mititei si gordon bleu, eu nu am mai prins asa ceva, am vazut doar in farfuriile celor veniti mai repede. Desertul la cina la fel, jenant de mic. Innaceptabil ca la un AI sa se termine felurile de mancare.
Bauturile racoritoare erau la sticle de 2 litri.
Paharele si canile de cafea 80% murdare cu urme de ruj, cafea, pete de suc, etc.
Terasa: probabil cea mai frumoasa terasa din Venus. Singurul impediment era ca de la ora 21 la ora 00 era muzica. Tare. Nu putreai sa stai la o poveste pe terasa, trebuia sa urli ca sa te intelegi. Acea muzica tare deranja si pe cei cu camerele pe partea terasei (la fel cu cea primita de mine dupa reclamatie, dar mai bine sa sune muzica decat sa se plimbe musca pe mine).
Hotelul nu are plaja, dar pe plaja era si zona de sezlonguri cu 15-20 de lei pe zi si si o zona libera. Jacuzii de pe site este doar de prezentare nu a functionat nici o zi. Sala de fitness consta in 3 aparate. Masa de biliard nu am vazut-o.
Per total, atitudinea patronului si a angajatilor, mancarea, lipsa produselor la barul piscinei ne-a facut sa fie prima data cand venim cu placere acasa din concediu (chiar am plecat cu o zi mai devreme din cauza unei probleme medicale, dar nu am regretat absolut deloc).
Sper sa fi avut rabdarea necesara citirii acestui review si sa va faceti o parere.
Pentru alte informatii va stau la dispozitie.

Recenzie trimisa de din Medias, Romania in data de
pentru Hotel Palace din Venus
sunt total in asentimentul doamneu gabriela din craiova. Nu stiu ce-o fi fost in urma cu alti ani dr in acest an hotelul a fost execrabil, conditiile si serviciile la fel. Noi am fost cu fetita de 8 luni, dar dupa 2 nopti am plecat. am sesizat protectia consumatorului. acum asteptam raspuns. patronul hotelului este un nesimtit. trebuie sesizat cat mai des si de cat mai multa lume protectia consumatorului sau oricare alte organe abilitate sa incercam sa schimbam ceva. ne batem joc de tara asta si tot noi ne plangem. din cauza unora ca acest patron ne-am pierdut turismul nu numai pe litoral
Recenzie trimisa de din Arad, Romania in data de
Iata ce mi-au raspuns cei de la Protectia Consumatorului:
In urma cercetarii reclamatiei dumneavoastra va comunicam ca operatorul economic reclamat a fost sanctionat pentru
-1. nerespectarea prevederilor articolului 15 din Ordinul 1051/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind eliberarea certificatelor de clasificare, a licentelor si brevetelor de turism privind dotarile unui hotel de 4 stele, respectiv a articolului 69 din Ordinul 536/1997 pentru aprobarea Normelor de igiena si a recomandarilor privind mediul de viata al populatiei emis de Ministerul Sanatatii deoarece nu a putut prezenta un buletin de analiza al apei din piscina
- 2.piscina nu prezinta santuri cu apa clorinata iar marginea este rupta, nefinalizata, nu s-au prezentat documente de calitate si conformitate privind materialul din care se confectioneaza bratara si ca atare s-a concluzionat ca se presteaza servicii care pun in pericol viata si sanatatea consumatorilor
Recenzie trimisa de din Craiova, Romania in data de
pentru Hotel Palace din Venus
Sper doar sa citeasca mes. meu cat mai multi si sa ia aminte. Primul soc avut: am ajuns la receptie la ora 14 cu sotul si fetita de 4 ani. Am zis ca am rezervare si mi s-a spus sa mai astept PUTIN. Dupa citeva minute bune, am intrebat cat mai dureaza. Mi s-a spus ca inca se face curatenie. Am cerut sa mergem la restaurant intre timp. Da, mi-a zis, dar trebuie sa achitam 50 lei de pers. pt. early booking. Abia cina intra in sejur. Te obliga sa incepi sejurul cu cina, ca implicit sa platesti prinzul, iar la plecare stiu ca multi nu mai raman la prinz. INCREDIBIL! A zis ca ma suna cand se elibereaza. Dupa 2 ore si ceva am revenit. Nu se sinchisise sa ma sune desigur. Camera era langa tomberonul de gunoi, paturile foarte inalte, am numai vanatai pe picior cind treceam intre pat si masa. Fara fier si masa de calcat (pe care le-am solicitat de 2 ori fara succes) si fara canapea (cica n-a mai avut loc). Veneam in prima zi de la plaja cu geanta si cheia in mana, dar fara bratara (eu o sa-i spun catusa). La intrare in aripa noastra, pe langa cainii care ma latrau, m-a intampinat un om care mi-a zis ca nu intru in hotel fara bratara. I-am zis ca o am in geanta, dar organismul meu nu o tolereaza. A zis ca altfel nu pot intra. Am scos bratara. Nu stiam atunci cine era individul care mi-a vorbit urit. Nici prosoape de plaja nu aveam ca ceilalti, dar n-am mai cerut. Am ratacit bratara si m-am dus la receptie sa pun alta, dar am rugat-o pe fata de acolo sa mi-o puna mai lejer, moment in care a aparut acelasi individ care a zis ca daca nu mi-o pune strans, sa plec. I-am zis ca o sa scriu pe site si mi-a zis ca il amenint....Bine ca mi-am gasit bratara pe care o puteam scoate. Le-am si aratat celor de la restaurant cum ma iritasem pe mana. Atunci am realizat ca ar putea fi patronul si chiar el era. Si acum incepe distractia. La masa te urmareau ca la puscarie, te intrebau la fiecare masa nr. camerei. Mereu lipsea ceva din mancare, pana debarasau mesele aveai de asteptat. La micul dejun aceeasi mancare IDENTICA 8 zile, la pranz si seara mai schimbau la 2 zile cite 1-2 feluri de mancare. Daca veneai mai tarziu la masa, nu erai sigur ce mai gaseai. Bautura alcoolica trebuia ceruta la bar (aveau un vin ordinar). Pahare de suc pt. bere si din cele mici pt. suc. DILUAU SUCUL DIN DOZATOR CU APA. Sa nu va ganditi ca era vreo diversitate mare si gatita cam gras. Am avut stari de voma si eu si sotul si alti 2 domni care mi-au spus.La piscina iti aruncau paharele, asteptai sa stea ei la palavre mai intai. Un baietel a facut herpes in gat de la apa. Le cereai ceva si minteau efectiv ca nu au. In camera cind iti aduceau gel de dus, cand nu. Muzica foarte tare seara PANA TIRZIU IN NOAPTE, ACEEASI MUZICA !!!! Plus muncitorii care se tot plimbau pe acolo, ba mai construiau cite ceva, ba se mai holbau in camerele de la parter. Ca sa nu mai vorbesc ca era culoar de trecere pt. ORICINE MERGEA LA PLAJA. Nici nu mai stiu cu cata lume am vorbit si era atat de nemultumita! Si patronul se comporta ca unul de la piata: iti plac rosiile mele, bine, nu, du-te la altul. Culoarele fara mochete, parca erai intr-un camin studentesc ordinar. Apa infiltrata prin pereti. Mocheta in camera vai de ea. La plecare, disperati sa numere prosoapele si paharele din camera! Daca nu eram cu fetita, plecam din prima zi cu siguranta. Mi-e si rusine sa mai spun cuiva ca am stat la 4 stele cu all inclusive. Multi sunt pacaliti de faptul ca este pe plaja. Si camera dubla se facuse de la 440 - 560. NU MERITA NICI DEGEABA! M-am simtit ATAT DE UMILITA.... PE BANII MEI... 30 DE MIL. CEA MAI NEINSPIRATA ALEGERE !!!
Hotelul Palace este excelent.Conditiile sunt foarte bune,mancarea delicioasa iar personalul foarte atent cu persoanele cazate.Distractia este maxima alaturi de Rodriguez.
Recenzie trimisa de din Craiova, Romania in data de - Nota Acordata: 10 din 10 1
1 de comentarii pentru Hotel Palace din Venus cu nota generala de 10 din 10
Comentarii publicate pentru Hotel Palace din Venus sunt opiniile private ale utilizatorilor acestui site. TourismGuide.ro nu poate fi
considerat responsabil pentru acest continut si acceptul acestuia.
In cazul in care aceste comentarii sunt false si pot induce in eroare, va rugam sa ne contactati direct.