Pensiunea Citadela Sighisoara - TourismGuide Romania

Pensiunea Citadela Sighisoara | Cazare Sighisoara Pensiunea Citadela | Rezervari Pensiunea Citadela Sighisoara | Cazare Sighisoara

Cazare Romania > Cazare Transilvania > Judetul Mures > Cazare Sighisoara > Pensiuni Sighisoara > Pensiunea Citadela

Cazare Pensiunea Citadela Sighisoara

Pensiunea Citadela

Clasificat la 3 stele
Vizualizari: 3875
Rezerva online!

Nota informativa !!!

• Va indrumam sa folositi sectiunea Rezerva Online de mai sus pentru a verifica disponibilitatea camerelor si tarifele aferente acestei unitati de cazare.
• Rezervarile vor putea fi efectuate online in timp real conform disponibilitatii oferite de sistemul de rezervari.

Contact Pensiunea Citadela Sighisoara

Orasul: Sighisoara
Regiunea Turistica: Transilvania
Descrierea adresei: Pensiunea Citadela este amplsata langa Turnul cu Ceas, simbol al orasului Sighisoara.

Unitatea de cazare Pensiunea Citadela face parte din categoria Pensiuni Romania

Harta Pensiunea Citadela Sighisoara

Servicii oferite de Pensiunea Citadela Sighisoara

• Sala mic dejun.
  • Bar Club One.
  • Sala de Conferinta cu o capacitate de 20 locuri.
  • Parcare proprie 6 locuri.

Despre Pensiunea Citadela Sighisoara

Pensiunea Citadela dispunde de 6 camere double cu pat matrimonial care se pot inchiria si in regim single. Capacitate totala de cazare fiind de 12 locuri.

Fiecare camera dispune de grup sanitar propriu, Tv, internet, existand posibilitatea de a suplimenta cu pat pentru copii.

Dispunde deasemenea de sala de mic dejun si sala de conferinta cu o capacitate de 20 locuri, 6 spatii de parcare.

Imprejurimi si Obiective turistice Sighisoara

Interior Interior
1900 afisari

Am fost acolo - Parerea ta despre Pensiunea Citadela din Sighisoara

Va rugam nu postati cereri de cazare in acest camp ! Postati doar impresii si pareri personale !
Va rugam sa acordati note pentru optiunile de mai jos !
Cazare
Nota finala: 5.0

Cod Securitate

Greu de citit? Regenereaza cod

Mai puteti scrie caractere.

Impresiile si parerile turistilor despre Pensiunea Citadela din Sighisoara

Partea a 4 a ."Ingrozitor! Povestea noastra in Citadela nu a fost ceea ce speram a fi ".Final..
Revoltati,extrem de obositi,avand o durere teribila de cap,o combinatie intre caldura,cazare si zbieretele acestei proprietare,am ajuns usor spre noua noastra locatie,in afara Cetatii,un loc minunat in racoarea verii,avand padure,camere cu geamuri imense,un pat urias odihnitor,asternuturi de vara,sistem antitantari,o curatenie impecabila,acces la bucatarie cu toate utilitatile,un living urias,curte,liniste,dar mai ales proprietari deosebit de primitori.Am dormit nemiscati,dimineata ne-au trezit cocosii:).A doua zi,savurand o limonada la poalele cetatii,primesc mesaje ghiciti de la cine..Unul dintre ele suna asa:"Si uite asa romanii din Italia v-ati castigat cu asemenea comportamente renumele de tigani".Am hotarat sa nu-i raspundem proprietarei avide dupa bani si castig,vanzatoare de minciuni si iluzii,turistilor veniti de la sute sau mii de kilometri departare,avand ca singur atu: increderea.Si-apoi a doua zi ne-am promis sa fie una minunata,plina de magie...si a fost!
Mai vreau a mentiona,ca vizavi de camera noastra in mansarda mai era o camera,ocupata de alti doi turisti .Din ceea ce auzeam erau in aceeasi situatie ingrozitoare.Ce s-a intamplat cu ei,nu stiu,dar sper ca au decis sa plece...
In urma acestei experiente,va recomand o cautare atenta.In cetate camerele nu sunt intotdeauna ce par in poze.Multi au investit in conditii minime,mizand pe aspectul vechi cautat de turisti,lipsind astfel confortul in multe cazuri.Orientati-va spre pensiunile si hotelurile din oras,cetatea e la o distanta mica de toate aceste locatii unde conditiile exista..Sau, mergeti numai iarna,daca stiti ca aerul conditionat va lipseste si proprietarii nu sunt de incredere.
Speram ca mica noastra intamplare sa va fie de ajutor .
Va dorim timp minunat in Sighisoara iar calatoria voastra sa fie asa cum va doriti !
Imbratisez cu drag...
Iulia
Recenzie trimisa de din Cluj-Napoca, Romania in data de - Nota Acordata: 2.4 din 10 1
pentru Pensiunea Citadela din Sighisoara
Partea a 3 a ."Ingrozitor! Povestea noastra in Citadela nu a fost ceea ce speram a fi "
...Am sunat-o asadar pe proprietara,pentru a o informa cu privire la decizia noastra si pentru a stii cum procedam,noi dorind a-i plati cele cateva ore in care ocupaseram camera.O data cu aflarea deciziei noastre insa,tonul ei s-a schimbat ,spunandu-mi ca trebuie sa ii platim intreaga suma pe camera,adica 120 lei!!!Ii spun ca asta nu se va intampla,ca prin nesinceritatea ei ne-a adus intr-o situatie incredibil de suparatoare,ca nu am gasit conditiile promise,dar ca vom plati orele petrecute in acest loc.Cu tonul ridicat,zbierand la mine amenintator,imi spune sa ramanem nemiscati 5 minute,timp in care va ajunge si vom rezolva "noi" situatia.La o astfel de atitudine,la un astfel de ton si la un asemenea tratament,am hotarat sa nu mai asteptam acest om incredibil de lipsit de profesionalism si sa plecam instantaneu,pentru a evita un scandal urat,lasandu-i camera plina de minciuni si canicula.Dupa 5 minute ma suna..Imi pare rau,nu pot reproduce cuvintele acestei persoane si modul in care ne-a adresat jigniri,dar unele dintre ele ar fi "nesimtiti","romani prosti","tigani"si lista poate continua.Vreau a mentiona,la apelativul "romani prosti", a subliniat faptul ca ea a fost in Anglia,si intr-un astfel de context,noi romanii suntem asa.I-am raspuns ca si eu am locuit in Italia cativa ani,explicandu-i ca nu e cazul sa vina cu astfel de argumente,moment in care nu am mai fost "romanca proasta",am fost "romanca tiganca".I-am reprosat toata lipsa de profesionalism de care a dat dovada,i-am spus ca intentionam sa revenim in iarna,gandindu-ne noi ca daca vara e asa cald,iarna e numai bine,am incercat sa port o discutie civilizata printre zbierete si jigniri ,dar mi-a inchis telefonul brusc,atunci cand i-am spus ca voi informa lumea cu privire la ce ii poate astepta in cazul in care vor hotari sa se cazeze la Citadela.
CITITI IN CONTINUARE. Urmeaza MESAJELE PE TELEFON si Final.
Partea a 2 a .
Si asa, am luat-o la pas prin Cetate,nu pentru a vizita, ci nevoiti sa ne cautam cazare,suferind si simtind gradele in tample,in urma nesinceritatii acestei proprietare.Batem si intrebam pe la porti,aflam ca toate camerele sunt rezervate,gasim undeva o camera disponibila,dar la un pret pe care noi nu-l luasem in calcul,ceea ce ne-ar fi dat planurile peste cap,dat fiind ca din Sighisoara traseul nostru continua. Ametiti,insetati,obositi,flamanzi,hotaram nebunia: sa ne intoarcem in mansarda clocotind din Citadela.Ne incurajam spunandu-ne ca dupa un dus totul va fi altfel.Zis si facut...Intram in camera,impactul a fost acelasi si ne aruncam sub dus,inghesuindu-ne in baia minuscula,ca o sauna.Nu reusim sa ne odihnim stand acolo si decidem cu puterile ravasite sa o luam totusi prin cetate pana spre seara,sa manacam sa facem fotografii,dat fiind ca afara seara se pregatea sa imbratiseze minunata Sighisoara.Ne intoarcem in Citadela in jurul orei 21:00,convinsi ca se racorise in camera cum ne asigurase proprietara,desi indoielile noastre erau mari,afara temperatura fiind inca de 28 grade,nicidecum 16.Ajungem,cladirea era singura,inchisa,toate stinse,nici un personal,nici o paza asupra masinii.In mansarda temperatura de peste zi se menstinuse,orice urma de racoare era departe de acest loc.Timp de o ora ne-am intrebat ce sa facem,unde sa ne odihnim ,luand in calcul si varianta masinii.Intre timp am inceput sa ma simt mult mai rau,simteam sa adorm instantaneu dar nu se putea,sotul meu a devenit foarte ingrijorat si am hotarat sa cautam urgent o solutie.Am coborat la receptie,unde exista un computer.am accesat din nou toate hotelurile si pensiunile din cetate si din oras si am gasit in cele din urma o camera la o pensiune minunata,cu proprietari deosebit de grijulii,unde conditiile sunt demne de o lume civilizata,chiar daca afara e canicula. CITITI IN CONTINUARE , URMEAZA Partea IMPORTATNTA !
Recenzie trimisa de din Cluj-Napoca, Romania in data de - Nota Acordata: 2 din 10 1
pentru Pensiunea Citadela din Sighisoara
Ingrozitor! Povestea noastra in Citadela nu a fost ceea ce speram a fi .
Cautand a ne caza o noapte in Cetate, dupa o atenta cautare pe internet, am hotarat sa rezervam o camera in aceasta locatie. La telefon proprietara,amabila ca prima impresie,imi spune ca nici una din camerele de la primul etaj nu mai sunt disponibile, avand libera doar o camera mult mai mare si mai frumoasa, unde, pe timpul zilei este "putin mai cald",dar noaptea camera fiind minunata pentru odihna,racorindu-se o data cu scaderea temperaturilor la 16-17 grade, plus un ventilator care urma sa ne fie companie sigura.Ne interesa si problema parcarii,asiguranduni-se in acest caz paza si un loc in fata cladirii.Acceptam oferta, incantati la gandul ca in canicula acestor zile de iulie,dupa plimbarea prin Cetate,noaptea vom gasi racoarea unui somn odihnitor.Ajungem la destinatie vineri in jurul orei 15:00,chinuiti de cele 41 de grade ale zilei,doar cu gandul la un revigorant dus si putina regenerare la racoare.In Citadela ne intampina o domnisoara amabila,dar nu proprietara.Domnisoara angajata,de cum ne-a vazut si a inteles cine suntem,a inceput un discurs care suna cam asa:"Sus este foarte foarte cald,eu va arat camera totusi,a spus patroana ca daca doriti sa plecati nu este nici o problema".Cu o trezire brusca si o invazie de intrebari de strategie,am purces in a vedea camera.O data cu urcarea treptelor caldura ne ardea narile iar dusul nostru se desfasura deja.Ajungem...o camera mica sufocanta,in mansarda ! cu peretii inclinati,incat sotul meu trebuia sa circule cu atentie fiind inalt,o baie minuscula,o fereastra la fel(gandindu-ma la aerisire),pe jos peste tot covor de lana,patul pregatit ca pentru iarna plin de asternuturi groase, iar termometrul meu de voiaj arata 42 grade inauntru ! Automat am decis sa ne cautam in alta parte,decizie care nu a surprins proprietra deloc,implicandu-se putin cu cateva sugestii,lucru care nu mi-a fost de mare folos. VA ROG CITITI IN CONTINUARE !
Recenzie trimisa de din Cluj-Napoca, Romania in data de - Nota Acordata: 3.8 din 10 1
pentru Pensiunea Citadela din Sighisoara
As dori sa va spun ca ne-a facut placere sa ne cazam la dumneavoastra. Serviciul personalului, mancarea, cat si locul au fost foarte bune. Cu siguranta o sa recomandam hotelul dumneavoastra! Multumesc frumos pentru tot ajutorul si mai ales pentru disponibilitatea dumneavoastra de a ne ajuta.

Cu stima,

Ghila Gref
Recenzie trimisa de din Bucuresti, Romania in data de - Nota Acordata: 9.6 din 10 1
pentru Pensiunea Citadela din Sighisoara
5 de comentarii pentru Pensiunea Citadela din Sighisoara cu nota generala de 4 din 10
Comentarii publicate pentru Pensiunea Citadela din Sighisoara sunt opiniile private ale utilizatorilor acestui site. TourismGuide.ro nu poate fi
considerat responsabil pentru acest continut si acceptul acestuia.
In cazul in care aceste comentarii sunt false si pot induce in eroare, va rugam sa ne contactati direct.