Conditii de calatorie WizzAir | Reguli de Conduita in Calatoriile cu Wizz Air

Conditii de conduita si calatorie WizzAir | Zboruri cu Wizz Air | Rezervari Bilete Avion WizzAir | Check in




 

Cazare Romania > Bilete de Avion > Wizz Air > Conditii de Calatorie WizzAir

 
 

Conditii de Calatorie WizzAir

Conditii de calatorie WizzAir | Reguli de Conduita in Calatoriile cu Wizz Air
 
     

 
 

fly-go.ro

Cum rezerv?


  • Foloseste formularul alaturat

  • Data de plecare cu 3 zile inaite

  • Alege ruta dorita

  • Numarul de pasageri

  • Cauta

  • Asteapta rezultatul cautarii

Conditii de Calatorie



Check-in si ambarcarea
Ghiseul de check-in se deschide cu 2 ore inaintea decolarii. Ghiseul de check-in se inchide strict cu 40 de minute inaintea decolarii. Pasagerii ce nu se prezinta cu 40 de minute inaintea decolarii programate, nu vor fi acceptati la bord, isi vor pierde locurile, fara a li se returna costul rezervarii. Pasagerii care au solicitat servicii speciale sau au nevoi speciale, trebuie sa se prezinte la check-in cu 2 ore inainte de ora programata de decolare, in caz contrar ne va fi imposibil sa terminam la timp procedura de check-in pentru ambarcarea pasagerului respectiv.

Documentele de calatorie
Wizz Air solicita tuturor pasagerilor sa prezinte la biroul de check-in documentele de calatorie valabile necesare si sa se supuna regulamentelor statelor din, prin sau in care calatoresc. Wizz Air nu este responsabila pentru costurile ce trebuie suportate in situatia in care unui pasager i se refuza acordul de a intra intr-o tara din cauza lipsei pasaportului sau a vizei.

Rezervarea locurilor la bordul avionului, ocuparea locurilor prevazute cu conditii sporite de confort si prioritatea la poarta de imbarcare
Wizz Air isi desfasoara activitatea folosind aparate de zbor cu un singur compartiment si nu asigura rezervarea locurilor la bord.
Acum insa, va puteti rezerva un loc prevazut cu conditii sporite de confort, ocupand astfel unul dintre cele mai confortabile scaune din cabina aparatului de zbor. Acest serviciu poate fi cumparat fie online, fie ulterior, la aeroport, dupa prezentarea pentru imbarcare. In cazul in care intentionati sa cumparati acest serviciu, clic aici pentru consultarea paginii noastre de tarife pentru servicii.
Exista de asemenea posibilitatea sa cumparati serviciul nostru de prioritate la poarta de imbarcare si sa fiti astfel printre primii pasageri imbarcati la bordul avionului. Si acest serviciu poate fi cumparat fie online, fie ulterior, la aeroport, dupa prezentarea pentru imbarcare. In cazul in care intentionati sa cumparati acest serviciu, clic aici pentru consultarea paginii noastre de tarife pentru servicii. Va rugam sa retineti insa ca rezervarea unui loc in conditii de imbarcare privilegiate nu va garanteaza disponibilitatea locului dv. preferat, deoarece exista posibilitatea ca acesta sa fi fost deja rezervat.
Politica Wizz Air de acordare a prioritatii la imbarcare pasagerilor care calatoresc insotiti de copii mici si persoanelor cu dizabilitati ramane neschimbata.

Servicii la bord
Fiind o companie cu tarife reduse, Wizz Air nu ofera mese la bord. Pasagerii pot cumpara racoritoare si gustari de la insotitorii de bord.

Utilizarea de echipamente electronice la bord.
Utilizarea urmatoare dispozitive electronice este interzisa pe intreaga durata a zborului:
* aparate de radio FM si televizoare portabile;
* scanere;
* telefoane mobile;
* dispozitive controlabile prin telecomanda (inclusiv jucarii);
* transmitatoare si receptoare radio;
* sisteme video portabile;
* CD-, minidisc- si CD-ROM playere;
* statii radio-portabile;
* imprimante pentru computer;
* indicatoare cu laser.

Urmatoarele dispozitive elctronice pot fi utilizate numai la altitudinea de croaziera:
* computere portabile/laptop;
* jocuri pe computer;
* camere video.

Pasageri cu nevoi Speciale
Pe langa serviciile de inalta calitate ce fac parte din politica companiei Wizz Air, oferite tuturor pasagerilor, o atentie in plus trebuie oferita anumitor categorii de pasageri. Politica si procedurile companiei aplicabile fiecareia din aceste categorii este prezentata in sectiunea urmatoare.
Pasagerii cu nevoi si cu cerinte speciale trebuie sa se prezinte pentru imbarcare cu 2 ore inainte de ora decolarii; in caz contrar ne putem afla in imposibilitatea finalizarii operatiunii de prezentare in vederea imbarcarii pasagerului in cauza.

Femeile insarcinate

Femeile insarcinate pot fi acceptate la bord pana in a 34-a saptamana de sarcina, dupa care li se va refuza calatoria. Wizz Air recomanda insistent pasagerelor a caror sarcina depaseste 28 de saptamani sa obtina recomandarea unui medic inainte de calatorie. Wizz Air nu este responsabila pentru problemele de sanatate ulterioare ale pasagerelor sau ale fatului.

Pasagerii cu handicap

Pasagerii vor fi considerati cu handicap atunci cand starea lor fizica, medicala sau mentala necesita o atentie individualizata (la imbarcare si debarcare, in timpul zborului, in cazul unei evacuari de urgenta, in timpul transportului la sol) care nu este acordata in mod normal celorlalti pasageri.
Centrul telefonic trebuie informat in legatura cu handicapul fizic al pasagerului, mobilitatea redusa, o boala grava sau cronica si orice alta situatie care necesita ingrijire medicala, in ziua rezervarii.
Wizz Air isi rezerva dreptul de a solicita un certificat medical complet privind starea fizica si capacitatea pasagerului de a calatori cu avionul, care sa contina o aprobare medicala explicita, pentru toate cazurile mentionate mai sus. Wizz Air poate solicita escorta unei asistente medicale sau infirmiere daca este cazul.
Daca aceste solicitari nu sunt indeplinite, Wizz Air va refuza rezervarea.

In cazul in care Wizz Air nu poate asigura conditile prevazute in certificatul medical pe aeronava respectiva, rezervarea va poate fi refuzata.
Pasagerii cu handicap vor fi acceptati pentru transport in conformitate cu urmatoarele reguli, indiferent daca este necesar un certificat medical sau nu. In cazul in care sunt dubii cu privire la necesitatea unei aprobari medicale, personalul de la sol va trebui sa consulte Consilierul medical de serviciu.
Numarul de pasageri cu handicap (persoane cu mobilitate redusa) acceptati nu poate fi mai mare de 10 pe calatorie.
Pasagerii cu handicap care sunt incapabili sa se ingrijeasca si nu pot folosi singuri toaletele aeronavei vor fi acceptati la transport doar escortati de un adult sanatos.

Solicitari pentru scaun cu rotile

Pasagerii care solicita scaun cu rotile si asistenta trebuie sa informeze Centrul telefonic inainte de ziua rezervarii.
Scaunele cu rotile ce cantaresc mai mult de 60 kg (esclusiv bateriile) sau scaune cu rotile alimentate cu acumulatori cu lichid neetansi nu pot fi acceptate la transport.
Acumulatorii uscati, etansi pot fi acceptati la transport cu conditia ca bornele sa fie izolate pentru a preveni scurtcircuitele accidentale. Bateria trebuie bine fixata de scaunul cu rotile.

Pasagerii cu handicap vizual si auditiv

Asiguram servicii de intampinatre si asitenta gratuite pentru nevazatori si persoanele cu handicap auditiv la cererea acestora, adresata Centrului telefonic in ziua rezervarii.

Pasagerii care necesita mai mult oxigen

Wizz Air nu asigura oxigen suplimentar la bord pentru cazuri medicale. Pasagerii pot transporta propria lor rezerva de oxigen, cu conditia ca Wizz Air sa primeasca un aviz medical care sa confirme ca pasagerul poate calatori cu avionul si sa fie insotit de o escorta.




Sursa www.wizzair.com



Alte Compani Aeriene:
Lufthansa Air France Klm Myair Sky Europe Blue Air Tarom

 
     
 
 
 
     
 



 
 

Conditii de Calatorie Wizzair link-uri utile | Informatii utile Conditii de Calatorie Wizzair