Informatii de calatorie Blue Air Romania

Blue Air Romania Informatii de calatorie | Calatorii cu compania Blue Air




 

Cazare Romania > Bilete de Avion > Blue Air > Blue Air - Informatii de calatorie

 
 

Blue Air - Informatii de calatorie

Informatii de calatorie Blue Air Romania
 
     

 
 

fly-go.ro

Cum rezerv?


  • Foloseste formularul alaturat

  • Data de plecare cu 3 zile inaite

  • Alege ruta dorita

  • Numarul de pasageri

  • Cauta

  • Asteapta rezultatul cautarii

Informatii Utile
Blue Air Romania | Rezervari Bilete Avion



1. DEFINITII CE INSEAMNA ANUMITE EXPRESII IN ACESTE CONDITII?
2. APLICABILITATE
3. BILETELE
4. TARIFE, TAXE SI ALTE CHELTUIELI
5. REZERVARI
6. CHECK-INUL SI IMBARCAREA
7. REFUZ SAU LIMITARE DE TRANSPORT
8. BAGAJUL
9. ORARUL, INTARZIERI, ANULAREA ZBORURILOR
10. RESTITUIREA
11. CONDUITA LA BORDUL AVIONULUI
12. ARANJAMENTELE TRANSPORTATORULUI PENTRU SERVICIILE SUPLIMENTARE
13. FORMALITATILE ADMINISTRATIVE
14. RASPUNDEREA PENTRU PAGUBE
15. LIMITA DE TIMP PENTRU RECLAMATII SAU ACTIUNI
16. INTERPRETARI
17. ALEGEREA LEGII SI A JURISDICTIEI


1.DEFINITII CE INSEAMNA ANUMITE EXPRESII IN ACESTE CONDITII?


Cand cititi acest document va rugam sa intelegeti ca:

"Noi", "al nostru/a noastra/ai nostri/ale noastre" inseamna BlueAir Transport Aerian. "Dumneavoastra", "al/a/ai/ale dumneavoastra" inseamna orice persoana, cu exceptia membrilor echipajului, transportata sau care urmeaza sa fie transportata cu avionul si care detine un Bilet Electronic. (Vedeti, de asemenea, definitia "Pasagerului").

"JOR " reprezinta cele trei litere care identifica compania.

"AGENT AUTORIZAT" inseamna un agent de vanzari care a fost ales de noi pentru a ne reprezenta in vanzarea serviciilor noastre de transport aerian.

"BAGAJ" se refera la haine si alte bunuri personale de care pasagerul poate avea nevoie in timpul calatoriei. In cazul in care nu se specifica altfel, acest termen include atat bagajul de mana, cat si cel cala.

"BAGAJUL DE CALA" este cel care intra in custodia companiei din momentul predarii pina la destinatia finala si pentru care s-a emis o eticheta de identificare. Bagajul de cala include orice obiect care a fost cantarit, etichetat si dus in cala aeronavei.

"ETICHETA DE IDENTIFICARE A BAGAJULUI" reprezinta un document emis doar pentru identificarea bagajului de cala.

"Companie" inseamna o compania aeriana, alta decat noi.

"BAGAJ DE MANA sau DE CABINA" Acesta este bagajul pe care pasagerii il pot lua cu ei in cabina de pasageri si pentru care sunt responsabili.Este permis un singur Bagaj de Mina (de Cabina) pentru un pasager .Bagajul de Mina (Cabina) nu trebuie sa depasesca greutatea de 7kg si sa se incadreze in dimensiunile 55x40x20cm.

"CHECK-IN" reprezinta timpul necesar pentru procesarea documentelor de calatorie,etichetarea bagajului de cala si emiterea/predarea cartii de imbarcare (Boarding Pass).

"CONDITII CONTRACTUALE" reprezinta dispozitiile continute de sau primite impreuna cu Biletul Electronic , identificate ca atare si care includ si acesti Termeni si Conditii de Transport.

"CONVENTIE" reprezinta oricare dintre urmatoarele instrumente: Conventia pentru Unificarea Anumitor Reguli Legate de Transportul Aerian International, semnata la Varsovia in data de 12 octombrie 1929 (de acum inainte prescurtata Conventia de la Varsovia);

Conventia de la Varsovia amendata la Haga in data de 28 septembrie 1955;
Conventia de la Varsovia amendata de Protocolul Aditional nr.2 de la Montreal (1975);
Conventia de la Varsovia amendata la Haga si de Protocolul Aditional nr.2 de la Montreal (1975);
Conventia de la Varsovia amendata la Haga si de Protocolul Aditional nr.4 de la Montreal (1975);
Conventia suplimentara de la Guadalajara (1961);
Conventia de la Montreal (1999);

"CUPON" inseamna un Cupon Electronic, fiecare dand dreptul pasagerului sa calatoreasca pe ruta inscrisa pe cupon.

"DAUNE" include moartea sau ranirea unui pasager, pierderea sau furtul bagajului de cala,lipsa din continut al acestuia sau alt fel de paguba care reiese sau care are legatura cu transportul sau alte servicii secundare ale noastre.

"ZILE" inseamna zilele calendaristice.Pentru notificare, ziua in care se face aceasta nu se numara .Pentru determinarea duratei de valabilitate a Biletului Electronic, se ia in calacul ziua in care se incepe calatoria.

"LEGISLATIA C.E." inseamna Legislatia Consiliului European 2027/97 in legatura cu responsabilitatile companiei aeriene in cazul unor accidente.

"EURO" inseamna unitatea valutara adoptata de Comunitatea Europeana in concordanta cu Articolul 207 si 209 din Tratatul de la Roma.

"CUPON ELECTRONIC" inseamna un cupon de zbor, emis electronic sau alt document din baza noastra de date.

"BILET ELECTRONIC" inseamna itinerariul inscris de noi sau in numele nostru in Cupoanele Electronice .Acestea contin numele pasagerului,ruta pe care urmeaza sa calatoreasca,numarul zborului,data,tarif,taxe etc.

CODUL DE REZERVARE sau ID este codul numeric format din mai multe cifre pe care Dvs sau agentul autorizat l-ati/la obtinut la sfirsitul operatiunii de rezervare/vinzare a biletului electronic.El nu este valabil decit pentru indentificarea Dvs in sistemul de rezervari pentru zborul solicitat.

"EXCEDENT DE BAGAJ" inseamna greutatea bagajului peste limita maxima admisa inscrisa in biletul de calatorie.Acesta poate avea pana la 60 Kg in plus fata de limita admisa si se accepta doar in cazul in care exista spatiu disponibil in calele avionului fiind taxat suplimentar la un tarif care este publicat.

"FORTA MAJORA" inseamna circumstante neobisnuite si neprevazute, care nu pot fi controlate de dumneavoastra sau de noi, si ale caror consecinte nu au putut fi evitate chiar daca s-au luat toate masurile de precautie.

"PASAGER" inseamna orice persoana, cu exceptia membrilor echipajului, care este sau urmeaza sa fie transportata cu o aeronava si care detine un Bilet Electronic. (vedeti si definitia pentru "Dumneavoastra", "al/a/ai/ale dumneavoastra").

"MINOR NEINSOTIT (UM)" inseamna o persoana cu virsta cuprisa intre 6 si 14 ani care calatoreste neinsotit de un adult.

"CUPONUL DE ZBOR" inseamna acea portiune din Biletul Electronic emisa de noi sau in numele nostru, care indica ruta pe care veti calatori si care va intra in posesia dumneavoastra.

"SDR" inseamna Special Drawing Rights (Drept Special de Tragere), definit periodic de Fondul Monetar International si valoarea echivalenta in alte valute, publicata in Financial Times. (La data primei tipariri a SDR-ului, acesta este aproximativ egal cu USD 1,2/EURO 1,17/ 48.102 lei).

"TARIF" inseamna costul si taxele publicate de noi.

"PAGINA DE INTERNET" inseamna paginile de internet www.blueairweb.com sau www.blueair.ro sau www.zboruri-ieftine.ro puse la dispozitia dumneavoastra de noi pentru ca dumneavoastra sa puteti face rezervari online.

2.APLICABILITATE

2.1 CONDITII GENERALE
Cu exceptia celor inscrise in Articolele 2.2, 2.4 si 2.5, Termenii si Conditiile de Transport se aplica doar transportului aerian de pasageri si bagaje, realizat de noi si responsabilitatilor pe care le-am putea avea in legatura cu acel transport aerian. Termenii si Conditiile de Transport inscrise pe Biletul Electronic, Cupoanele de Zbor, Etichetele de Bagaj sau alt document de calatorie acceptat de noi, fac parte din acesti Termeni si Conditii de Transport.

2.2 OPERATIUNILE CHARTER
Daca transportul se efectueaza in urma unui acord de charter, Termenii si Conditiile de Transport se aplica daca sunt incorporate prin referinta sau altfel in acordul de charter sau in Biletul Electronic.

2.3 LEGISLATIA CARE SE APLICA
Termenii si Conditiile de Transport se aplica doar daca sunt in concordanta cu tarifele noastre sau cu regulile in vigoare.Daca una din prevederile Termenilor si Conditiilor de Transport este invalida din cauza regulilor in vigoare, celelalte prevederi vor ramane valabile.

2.4 DREPTUL DE INTAIETATE
In cazul unor inconsecvente intre Termenii si Conditiile de Transport si alte prevederi pe care le-am putea avea in legatura cu anumite subiecte, acesti Termeni si Conditii de Transport vor avea intaietate.

2.5 SCHIMBAREA CONDITIILOR
Nici o schimbare a acestor Termeni si Conditii de Transport nu este valabila decat in cazul in care este facuta in scris de unul dintre directorii nostrii.


3.BILETELE

3.1 PREVEDERI GENERALE

3.1.1 Biletul Electronic, Termenii si Conditiile de Transport, Tarifele, Regulile noastre de Transport si informatiile importante care apar pe pagina noastra de internet, impreuna formeaza Termenii si Conditiile Contractului de Transport care se incheie intre dumneavoastra si noi.

3.1.2 Vom transporta doar pasagerul al carui nume apare pe Biletul Electronic, iar dumneavoastra sunteti obligat sa detineti un document de identitate (CI sau pasaport) in functie de destinatie, interna sau externa.

3.1.3 Biletele Electronice incluse in clasa Flexi se pot reutiliza pentru un zbor viitor, pentru aceeasi destinatie si clasa, daca se anunta cu 3 ore inaintea zborului.

3.1.4 Toate Biletele Electronice sunt nerambursabile.

3.2 SCHIMBAREA BILETULUI

3.2.1 Biletul Electronic pe care l-ati cumparat este valabil doar pentru ruta inscrisa pe acesta pentru Pasagerul al carui nume apare pe Bilet, din locul de plecare pana la destinatia finala, in data si pentru zborul inscrise pe acesta. Pretul pe care l-ati platit se bazeaza pe tarifele noastre si este pentru calatoria inscrisa pe Biletul Electronic. Acesta este o parte esentiala a contractului nostru cu dumneavoastra.

3.2.2 Daca doriti sa schimbati datele de calatorie, dumneavoastra trebuie sa ne contactati din timp in conformitate cu Conditiile noastre de Transport.Aceste schimbari pot conduce la recalcularea tarifului si la plata unei taxe de penalizare in functie de conditiile de aplicare ale tarifului.Dumneavoastra veti avea posibilitatea sa acceptati noul pret sau sa va mentineti ruta initiala inscrisa pe bilet. Regulile de schimbare a Biletului Electronic sunt detaliate in Conditiile de Transport care se pot gasi pe pagina noastra de Internet sau va pot fi trimise la cerere.

3.3 NUMELE SI ADRESA COMPANIEI DE TRANSPORT

Numele nostru poate fi codificat in JOR sau oricare altul inscris pe Biletul Electronic. Adresa sediului nostru se gaseste la sfarsitul acestor Termeni si Conditii de Transport. Toata corespondenta, notificarile etc. trebuie trimise la adresa care se gaseste la sfarsitul acestor Termeni si Conditii de Transport.

4.TARIFE, TAXE SI ALTE CHELTUIELI

4.1 TARIFE
Tarifele se aplica doar pentru transportul din punctul de plecare pana la punctul de destinatie.Tarifele nu includ serviciile de transport terestru pina la/de la aeroport sau intre aeroporturi. Tariful dumneavoastra va fi calculat in concordanta cu Tarifele noastre valabile in data de plata a Biletului Electronic pentru a calatori in data si pe ruta specificate pe acesta.
Minorii neinsotiti platesc o taxa suplimentara de 50 Euro/ segment.

4.2 TAXE SI ALTE CHELTUIELI
Va trebui sa platiti taxe si suprataxe care sunt impuse de guvern, autoritati aeronautice civile, aeroporturi. In momentul in care platiti Biletul Electronic veti fi informat de taxele si suprataxele care nu sunt incluse in tarif, marea majoritate a acestora fiind inscrise separat pe Biletul Electronic.Taxele si suprataxele impuse transportului aerian se modifica permanent si pot fi impuse si dupa data cumpararii Biletului Electronic. Daca taxele sau suprataxele inscrise pe Biletul Electronic se vor majora ulterior datei de cumparare,dar inainte de inceperea calatorie, veti fi obligat sa le platiti. De asemenea, daca apar noi taxe, veti fi obligat se le platiti.

4.3 MONEDA
Tarifele, taxele si suprataxele se platesc in moneda tarii in care este emis Biletul Electronic, altfel, doar daca alta moneda este indicata de noi sau Agentul nostru Autorizat la data sau inainte de data platii (de ex., din cauza imposibilitatii convertirii monedei locale). Pasagerii cu carti de credit/debit in alta moneda decat cea in vigoare in tara din care pleaca aeronava vor plati in moneda pentru care este emis cardul plus o taxa aditionala.

4.4 TAXE ADMINISTRATIVE
Pentru tranzactiile efectuate cu carte de credit se percepe o taxa administrativa de 2 EUR/plata care se adauga la pretul biletului.
Ne rezervam dreptul de a percepe o taxa administrativa rezonabila pentru serviciile auxiliare care nu sunt incluse in pretul Biletului Electronic, incluzand si cereri legate de datele personale prevazute in sub-articolul 5.4 si cererile pentru emitere duplicate ale biletelor.


5.REZERVARI

5.1 CONDITII DE REZERVARE
O rezervare pentru un anumit zbor este confirmata prin emiterea unui Cod de Confirmare (Rezervare). Aceasta confirmare se va face in scris sau prin e-mail in cazul rezervarilor prin telefon. In cazul rezervarilor pe Internet, Codul de Confirmare va fi afisat pe ecran, la sfarsitul tranzactiei. Ar fi bine sa va tipariti aceste informatii pentru ca va trebui sa stiti acest numar atunci cand va imbarcati. Nu trebuie sa reconfirmati un zbor pentru care s-a emis un Numar de Confirmare.

5.2 SCHIMBARI
Toti pasagerii care au platit au dreptul sa schimbe rezervarea dupa

confirmare, cu pana la trei ore inaintea orei de plecare a zborului initial,
platind o taxa de 35 EUR per Pasager, per zbor si alte diferente dintre
tariful actual si noile tarife, taxe sau suprataxe, care sunt valabile la
data schimbarii rezervarii, in conformitate cu Termenii si Conditiile noastre de Transport.

Se permit numai schimbarea datelor de calatorie (data plecarii, data
sosirii), iar din 01.06.2007 schimbarea rutei (pentru destinatiile din
aceeasi tara) si a numelui pasagerului, dar numai pentru clasele tarifare
care permit astfel de schimbari de rezervare.

5.3 PLATA
Tarifele, taxele si suprataxele legate de rezervarea dumneavoastra trebuie platite in totalitate in momentul confirmarii rezervarii.

5.4 DATELE PERSONALE
Datele dumneavoastra personale ne sunt necesare pentru: incheierea unei rezervari, cumpararea si emiterea Biletului Electronic, contabilitate, factura si audit (inclusiv verificarea creditului sau a altor carduri), cu scop administrativ si legal, analize statistice, pentru a dezvolta si oferi servicii, si pentru a facilita procedurile de securitate, de frontiera, vamale si pentru a oferi aceste date agentiilor guvernamentale, in legatura cu calatoria dumneavoastra. De asemenea, este posibil ca aceste date sa fie folosite pentru studii de marketing si pot fi folosite de companii din cadrul grupului BlueAir.In aceste scopuri, dumneavoastra ne autorizati sa folosim astfel datele si sa le transmitem birourilor si sucursalelor noastre, agentilor autorizati, agentiilor guvernamentale, celor care proceseaza datele, companiilor de credit si emitentilor cardurilor sau celor care ofera serviciile mai sus mentionate. Acestea includ si trimiterea datelor dumneavoastra personale in afara Romaniei. Daca nu doriti sa primiti informatii de la noi sau de la partenerii nostrii de calatorie va rugam sa ne scrieti la adresa mentionata la sfarsitul acestor Termeni si Conditii de Transport.

5.5 ASEZAREA IN AVION
Nu garantam ca va putem oferi un anumit loc in avion iar dumneavoastra veti fi de acord sa acceptati orice loc va va fi oferit. Ne rezervam dreptul sa stabilim asezarea in avion chiar dupa imbarcare. Acest lucru ar putea fi necesar din motive operationale, de siguranta sau de securitate zborului.

5.6 CONEXIUNI
Zborurile noastre nu sunt menite pentru a fi folosite in conexiunea cu alte zboruri ale noastre sau ale altor companii. Orice conexiune o veti face pe propria raspundere si va trebui sa treceti prin check-in pentru toate zborurile de legatura. Va recomandam sa va asigurati ca indepliniti conditiile necesare.


6.CHECK-INUL SI IMBARCAREA

6.1 TIMPUL LIMITA DE CHECK-IN
Trebuie sa ajungeti la aeroport cu destul timp inaintea orei stabilite de decolare pentru a permite efectuarea procedurilor de check-in,a celor de frontiera si de imbarcare.Timpul limita de check-in poate varia in functie de anumite aeroporturi si de zboruri. Este responsabilitatea dumneavoastra sa va asigurati ca veti indeplini conditiile de calatorie. Timpul limita pentru prezentarea la check-in este de 40 de minute inaintea orei stabilite pentru decolare. Daca nu va veti prezenta pentru check-in inaintea timpului limita sau daca nu aveti documentele necesare,ne rezervam dreptul de a nu va acceptam sa calatoriti si nu suntem respunzatori pentru pierderile dumneavoastra de ordin financiar datorate nerespectarii prevederilor din acest Articol.

6.2 OBLIGATII LA CHECK-IN
La check-in sunteti obligati sa prezentati biletul de calatorie,un document de identitate,CI sau pasaport (dupa caz),bagajul/bagajele de cala pentru a fi cintarit/te precum si bagajul de mina pentru a fi verificat daca se incadreaza in limitele de greutate si de dimensiuni.

6.3 GENERAL
Trebuie sa va supuneti tuturor legilor, regulilor, si cerintelor din tarile in/din care calatoriti, Termenilor si Conditiilor noastre de Transport . Nu suntem responsabili in nici un fel fata de dumneavoastra pentru a obtine documentele necesare calatoriei sau pentru a respecta legile, regulile, cerintele sau instructiunile de care ati fost informat in scris sau in alt mod, sau de consecintele faptului ca dumneavoastra nu ati obtinut documentele necesare sau nu ati respectat legile, regulile, cerintele sau instructiunile date.

6.4 DOCUMENTELE DE CALATORIE
Dumneavoastra sunteti responsabil pentru obtinerea, detinerea si prezentarea tuturor documentelor de intrare, iesire, de sanatate sau altele, necesare prin lege, reguli, sau instructiuni, pentru a calatori in/din anumite tari. Ne rezervam dreptul de a nu accepta pentru calatorie orice pasager ale carui documente nu sunt conforme cu legile, regulile, sau instructiunile de calatorie.

6.5 RESPONSABILITATI LA INTRAREA INTR-O ALTA TARA
Este deplina dvs. responsabilitate pentru situatiile in care autoritatile de frontiera din tara de destinatie unde veti calatorit cu noi nu va permite accesul dvs in teritoriu,obligindune totodata sa va returnam la locul de origine al calatoriei.

6.6 AMENZI, PENALIATATI COSTURI DE DETENTIE ETC.
Daca vom fi bligati sa platim amenzi, penalitati sau alte cheltuieli din cauza ca dumneavoastra nu ati respectat legile, regulile, ordinele sau alte cerinte de calatorie ale tarilor in/din care ati calatorit sau daca trebuie sa va procuram documentele necesare, dumneavoastra aveti obligatia ca la cererea noastra sa ne rambursati orice plata sau cheltuiala efectuata in acest scop. Pentru recuperarea acestor plati sau cheltuieli putem lua in considerare valoarea oricarui transport nefolosit de dumneavoastra sau orice alte fonduri care se afla in posesia noastra.

6.7 INSPECTII DE SECURITATE
In anumite situatii,din motive de securitate a zborului,la cererea unor institutii guvernamentale sau autoritati aeroportuare, va trebui sa va supuneti oricaror verificari privind persoana si/sau bagajele dvs.

6.8 FORMALITATILE DE IMBARCARE
Dupa efectuarea checkin-ului veti fi informat despre locul si ora unde va trebui sa va prezentati pentru indeplinirea formalitatilor de frontiera si imbarcare.Pentru evitarea oricaror confuzii sau intirzieri va trebui sa urmariti cu atentie anunturile facute prin statia de amplificare a aeroportului.

7.REFUZ SAU LIMITARE DE TRANSPORT

7.1 DREPTUL DE A REFUZA TRANSPORTUL
Ne rezervam dreptul de a refuza transportul dumneavoastra in urmatoarele situatii:

7.1.1 va aflati intr-o stare vizibila de agitatie ca urmare a consumului de alcool sau droguri, comportamentul dumneavoastra putind periclita siguranta zborului;
7.1.2 cind starea dumneavoastra de sanatate nu este buna si nu aveti recomandarea medicului ca puteti calatori cu avionul;
7.1.3 daca ati avut un comportament neadecvat in timpul unui zbor anterior al companiei noastre si noi avem motive sa credem ca acest lucru se va repeta;
7.1.4 daca refuzati sa indepliniti conditiile noastre privind continutul,forma si dimensiunile bagajelor dumneavoastra;
7.1.5 daca refuzati sa va supuneti controlului de securitate, dumneavoastra sau bagajul dumneavoastra;
7.1.6 daca nu ati platit tarifele, taxele sau suprataxele aferente zborului;
7.1.7 la solicitarea organelor de frontiera pentru ca nu indepliniti toate conditiile de iesire/intrare din/in tara;
7.1.8 daca prezentati un Bilet Electronic care a fost procurat in mod ilegal, de la o companie alta decat noi,de la agenti neautorizati de noi sau care a fost raportat ca fiind furat sau pierdut, care este un fals sau daca nu puteti dovedi ca sunteti persoana inscrisa pe Biletul Electronic;
7.1.9 daca nu respectati instructiunile noastre legate de siguranta si securitatea zborului;
7.1.10 daca folositi cuvinte de amenintare sau insultati membrii echipajului sau angajatii nostrii de la sol;

7.2 ASISTENTA SPECIALA

7.2.1 Acceptarea transportului unor persone cu handicap fizic locomotoriu, femei insarcinate, persoane bolnave sau a altor persoane care necesita asistenta speciala depinde de un aranjament anterior facut cu noi.
Acceptam sa transportam copii neinsotiti de un adult (UM), dar numai pe cei care au virsta intre 6 si 14 ani inclusiv, dar nu mai multi de 4(patru) pe un zbor. In acest caz se percepe o taxa de 50 EUR/segment de zbor/UM.
Pentru a respecta aceste cerinte si restrictii si pentru a incheia toate formalitatile pentru transportul copiilor neinsotiti trebuie sa semnati un acord cu noi.


8.BAGAJUL

8.1 GREUTATEA BAGAJULUI
8.1.1 Fiecare pasager are dreptul la maxim doua bagaje de cala cu o greutate totala de pana la 25 Kg si cu dimensiunile maxime de 100x 80x30cm transportul acestora fiind inclus in costul biletului.Pentru copii cu virsta cuprinsa intre 1luna si doi ani (infanti) se accepta gratuit un bagaj de pina la 10(zece) kg.
8.1.2 Putem refuza transportul oricarui bagaj care depaseste greutatea maxim admisa pe metru patrat in calele avionului, care este nesigurantat sau prost ambalat.

8.2 EXCEDENTUL DE BAGAJ
8.2.1 Orice diferenta de greutate a bagajelor de cala peste 25kg se taxeaza la tariful de 6EU per kg.
8.2.2 Bicicletele sunt acceptate la transport numai ca bagaj de cala in schimbul unei taxe de 25EU/bucata/zbor.
8.2.3 Pentru transportul echipamentului sportiv de golf, schi, schi nautic care nu depaseste greutatea de 15kg, se percepe o taxa 10EU/pasager/zbor,peste aceasta greutate se va plati tariful de excedent de bagaj conform articolului 8.2.1.

8.3 OBIECTE CARE NU SE ACCEPTA IN BAGAJ
8.3.1 Nu trebuie sa introduceti in bagajele dumneavoastra:
8.3.1.1 Obiecte care ar putea pune in pericol siguranta aeronavei sau a pasagerilor, cele specificate in Instructiunile Tehnice pentru Transportul Aerian ale Bunurilor Periculoase emise de Organizatia Aviatiei Civile Internationale (OACI) si in cele ale Asociatiei Internationale a Transportatorilor Aerieni (IATA) precum si in reglementarile noastre (mai multe detalii puteti cere de la noi).
8.3.1.2 Obiecte care sunt interzise pentru transport prin legile, regulile, ordinele in vigoare ale oricarui stat in/din care calatoriti.
8.3.1.3 Obiectele care sunt considerate de noi periculoase, datorita formei, volumului sau greutatii.Informatii despre obiectele care nu sunt acceptate va pot fi oferite la cerere.
8.3.1.4 Materiale radioactive
8.3.1.5 Armele si armele de foc, munitie, altele decat cele pentru vanatoare sau sport.Exceptie de la aceasta regula fac:
8.3.1.5(a)Armele si armele de foc si munitie pentru vanatoare sau tir sportiv care pot fi transportate numai ca Bagaje de Cala in conformitate cu Regulile noastre de Transport. Acestea trebuie sa fie desfacute in partile componenete si impachetate corespunzator separate de munitia aferenta. Transportul munitiei se face conform Regulilor pentru Transportul Bunurilor Periculoase ale ICAO si IATA. Armele si munitia trebuie declarate la check-in.
8.3.1.5(b) Armele de panoplie, spade, pumnale si alte obiecte similare care pot fi transportate numai ca Bagaj de Cala in conformitate cu Regulile noastre de Transport. Acestea trebuie declarate la check-in.
8.3.1.5(c) Cutitele de uz casnic si alte obiecte similare transportate numai ca Bagaj de Cala in conformitate cu Regulile noastre de Transport. Aceste obiecte trebuie declarate la check-in.
8.3.2 Nu trebuie sa introduceti in Bagajul de Cala bani, bijuterii, metale pretioase, laptop, obiecte electronice personale, documente importante, acte, pasapoarte sau alte documente de identitate. Nerespectarea acestei recomandari ne exonereaza de responsabilitate pentru pierderea, deteriorarea sau distrugerea obiectelor mentionate, produsa in timpul manipularii sau transportului.

8.4 BAGAJUL DE CALA
8.4.1 Cand Bagajul dumneavoastra de Cala va fi predat la check-in, el va intra in custodia noastra si vom emite o Eticheta de Identificare.Va recomandam ca pe Bagajul de Cala sa inscriptionati numele, adresa dumneavoastra si un mumar de telefon la care puteti fi contactat.
8.4.2 Bagajul de Cala va fi transportat cu aceeasi aeronava ca si dumneavoastra.Daca acest lucru nu va fi posibil din motive independente de vointa noastra,avem obligatia sa il transportam pana la destinatia dumneavoastra care este inscrisa pe biletul electronic, intr-un interval de timp cit mai scurt posibil.

8.5 BAGAJUL DE MANA
8.5.1 Aveti dreptul la un singur bagaj de mana care nu poate depasi 7 Kg si dimensiunile 55 cm x 40 cm x 20 cm. In plus aveti dreptul sa luati un laptop, ale carui dimensiuni sa nu depaseasca 55 cm x 40 cm x 20 cm.Daca bagajul dumneavoastra de mina depaseste aceste dimensiuni si greutatea specificata, atunci acesta trebuie transportat ca Bagaj de Cala. Greutatea totala a bagajelor dumneavoastra (de cala si de mina) nu poate depasi 32 Kg.
8.5.2 Instrumentele musicale ca de exemplu vioara sau violoncelul pot fi transportate in cabina de pasageri pe locurile ramase disponible daca ne anuntati din timp si numai cu acordul nostru.Daca solicitarile de locuri pentru cursa respectiva vor fi numeroase, pentru a asigura transportul instrumentului muzical vom fi obligati sa va taxam cu valoarea unui loc.

8.6 COLECTAREA SI LIVRAREA BAGAJULUI DE CALA
8.6.1 Trebuie sa va colectati Bagajul de Cala in momentul in care ati ajuns la destinatie. Daca nu il luati intr-o perioada rezonabila de timp, el este preluat in custodia noastra si va putem percepe o taxa de depozitare. Daca nu este reclamat si colectat in decursul unei luni de zile de la data in care este adus la destinatie, putem sa dispunem de el in orice mod fara a avea vreo responsabilitate materiala fata de dumneavoastra.
8.6.2 Doar propietarul Bagajului de Cala si al etichetei de Identificare are dreptul de al colecta.
8.6.3 Bagajul de Cala intrat in custodia noastra nu va fi predat decit proprietarului in urma prezentarii Etichetei de Identificare sau oricarei personae imputernicita legal.

8.7 ANIMALE VII

8.7.1 In cabina de pasageri se accepta transportul animalelor vii de mici
dimensiuni din clasa PET (animale de companie cu greutate maxima de 6kg.)
ciini sau pisici, in custi speciale, cu obligatia proprietarului de a tine
cusca in brate sau sub scaunul din fata pe durata zborului. In acest caz
transportul se face contra unei taxe de 35 EUR/segment.

8.7.2 In cala de bagaje pot fi transportate animale vii de talie medie,
ciini sau pisici, in custi standardizate in comformitate cu reglementarile
IATA, dar nu mai mult de trei pe un zbor. Transportul se poate face contra
cost, la tariful de 5 EU/kg/segment aplicabil la greutatea bruta (cusca plus
animal).

8.7.3 Pentru a calatori cu animalul de companie intr-un stat membru al UE, animalele vii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- sa aiba un microcip implantat sub piele;
- sa aiba carnet de sanatate;
- vaccinul antirabic sa fie valabil;
- sa aiba pasaport pentru animale, eliberat de medicul veterinar


8.8 RAMASITELE UMANE
8.8.1 Ramasitele umane nu sunt acceptate pentru transport pe zborurile de pasageri pentru nici o destinatie.
8.8.2 Transportul urnelor funerare este posibil pe baza unui aranjament prealabil.

8.9 ARME SI MUNITIE
8.9.1 Pentru a putea transporta o arma trebuie sa aveti un permis port-arma. Aceasta va fi introdusa in bagajul de cala, dezarmata, cu munitia ambalata separat.
8.9.2. Taxa pentru transportarea unei arme este de 25 EUR/bucata, platibila la imbarcare.



9.ORARUL, INTARZIERI, ANULAREA ZBORURILOR

9.1 ORARUL
9.1.1 Programul nostru de operare este cel publicat in sitemul de rezervari, pliante sau alte forme de prezentare.Orele de zbor care apar in orar se pot shimba intre data de publicare si data la care este stabilita calatoria dumneavoastra.Orice modificare intervenita in programul nostrum de operare va fi introdusa in sistemul de rezervari.
9.1.2 Inainte de a va confirma rezervarea va vom anunta orarul zborului care este in vigoare la acea data si acesta va fi tiparit pe Biletul Electronic al dumneavoastra. Daca ne oferiti informatiile de contact, noi ne angajam sa va aducem la cunostinta orice modificare. Daca, dupa ce ati cumparat Biletul Electronic, vom face o schimbare majora in orar cu care nu sunteti de accord si noi nu putem sa va facem o rezervare pentru un alt zbor care sa va convina, veti putea cere rambursarea in conformitate cu Articolul 10.2.

9.2 ANULAREA, RERUTAREA, INTARZIERI, ETC.
9.2.1 Vom lua toate masurile necesare pentru a evita intarzierea transportului dumneavoastra.Pentru a preveni anularea unui zbor, in cazuri exceptionale, am putea stabili ca acesta sa fie efectuat in numele nostru de o alta companie.
9.2.2 Cu exceptia cazurilor stabilite altfel in Conventie, daca un zbor este anulat sau nu se desfasoara conform orarului, cu acordul dumneavoastra, vom actiona dupa cum urmeaza:
9.2.2.1 Va vom transporta cu prima cursa efectuata de noi catre destinatia dumneavoastra,in functie de existenta locului disponibil,fara sa platiti taxe suplimentare iar daca se va impune vom prelungi valabilitatea Biletului Electronic.
9.2.2.2 Va vom reruta pe cursele unei alte companii.
9.2.3 In cazul in care nu veti accepta nici una din optiunile inscrise in Articolul 9.2.2.1 si 9.2.2.2 raspunderea noastra se opreste aici urmind a va restitui in intregime suma platita.

10.RESTITUIREA

10.1 In conformitate cu termenii stabiliti aici, toate Biletele Electronice sunt ne-rambursabile. Biletul Electronic poate fi schimbat pentru un alt zbor la acelasi tarif sau la unul mai mare, daca este posibil, fiind necesara plata unei taxe de schimbare si a unei diferente de tarif. Toate detaliile pot fi gasite in regulile noastre de Transport, inscrise pe pagina noastra de internet, sau va pot fi communicate la cerere. Va rugam sa verificati modul de tarifare inainte de a cumpara Biletul Electronic.

10.2 Daca nu ne putem indeplini obligatiile de transport in conformitate cu Contractul de Transport, va vom restitui tariful platit sau o parte din el conform acestui Articol.
10.2.1 Restituirea integrala a sumei inscrisa pe Biletul Electronic, in situatia in care am anulat zborul si nu vom putea sa va oferim alta alternative.
10.2.2 Daca anulam zborul unui segment din ruta inscrisa pe billet, suma restituita va fi egala cu diferenta dintre tariful platit pentru ruta intreaga si tariful aplicabil pe segmentul necalatorit.
10.2.3 Restituirile se fac numai persoanelor al caror nume este inscris pe Biletul Electronic sau celor care au efectuat plata,pe baza prezentarii biletului sau cuponului nefolsit si al chitantei fiscale.
10.2.4 Cererile pentru rambursare trebuie facute in scris la adresa mentionata in finalul Termenilor si Conditiilor de Transport.

10.3 MONEDA
Restituirea se va face in aceeasi moneda care a fost folosita pentru plata Biletului Electronic.

10.4 TAXE PENTRU CARTILE DE CREDIT
Taxele pentru cartile de credit sau alte forme de plata sunt ne-rambursabile, cu exceptia cazurilor in care zborul este anulat de noi.

10.5 ALTERNATIVE DE RAMBURSARE
In cazul in care acceptati o alta forma de rambursare, prevederile acestui Articol, se aplica acelei alternative de rambursare.

11.CONDUITA LA BORDUL AVIONULUI

11.1 GENERALITATI

11.1.1 Daca, in opinia noastra, conduita dumneavoastra la bordul aeronavei pune in pericol aeronava sau orice persoana sau bun aflat la bord, sau deranjeaza membrii echipajului in timpul zborului, sau nu respecta instructiunile echipajului, inclusiv la cele legate de fumat, consumul de alcool sau droguri, sau va comportati intr-o maniera care produce disconfort, inconveniente, pagube sau ranirea pasagerilor sau membrilor echipajului, vom putea lua orice masuri necesare pentru a preveni continuarea acestei conduite, inclusiv imobilizarea. Dumneavoastra ati putea fi debarcat si vi se va putea refuza o viitoare calatorie in orice moment si veti putea raspunde penal pentru ofensele comise la bordul aeronavei.
11.1.2 Daca din cauza conduitei dumneavoastra suntem nevoiti sa deviem aeronava catre o destinatie care nu era stabilita si va obligam sa parasiti aeronava, va trebui sa ne platiti toate costurile rezultate in urma acestei aterizari fortuite plus eventualele sau penalitati impuse noua de catre autoritatile tarii in care am aterizat.
11.1.3 Pentru a evita neintelegerile, dumneavoastra nu aveti voie sa consumati bauturi alcoolice care nu au fost cumparate la bordul aeronavei noastre.Ne rezervam dreptul de a refuza sa servim sau sa vindem bauturi alcoolice oricarui pasager de la bordul aeronavei daca acesta se afla deja in stare de ebrietate.

11.2 DISPOZITIVE ELECTRONICE
Din motive de siguranta a zborului, putem interzice sau limita folosirea dispozitivelor electronice la bordul aeronavei, inclusiv telefoanele mobile, laptop-urile, reportofoanele mobile, radiourile portabile, CD playerele, jocurile electronice sau dispozitivele de transmisie/receptie, inclusiv jucarii telecomandate.

12.ARANJAMENTELE TRANSPORTATORULUI PENTRU SERVICIILE SUPLIMENTARE

Daca facem aranjamente pentru si in numele dumneavoastra cu o a treia parte pentru a va oferi servicii, altele decat transportul aerian, sau daca emitem un bilet sau voucher legat de transport sau servicii (altele decat transportul aerian) oferite de o a treia parte cum ar fi rezervari la hotel sau inchirierea unei masini, facand acestea actionam doar ca agentul dumneavoastra. In acest caz se vor aplica termenii si conditiile celei de a treia parti. Nu vom fi responsabili fata de dumneavoastra decat in cazul unor neglijente din partea noastra in incheierea unor astfel de aranjamente.


13.FORMALITATILE ADMINISTRATIVE

13.1 GENERALITATI

13.1.1 Dumneavoastra sunteti responsabil pentru obtinerea tuturor documentelor si vizelor necesare calatoriei.
13.1.2 Nu suntem responsabili pentru consecintele care reies din imposibilitatea de procurare a documentelor sau vizelor necesare.

13.2 DOCUMENTELE DE CALATORIE
Inainte de calatorie trebuie sa prezentati toate documentele de iesire, intrare, sanatate sau alte documente cerute prin legi, reguli, ordine sau cerinte ale tarilor implicate si trebuie sa ne permiteti sa facem si sa pastram copii ale acestora. Ne rezervam dreptul sa refuzam transportul daca nu respectati aceste cerinte sau daca documentele dumneavoastra de calatorie nu sunt corespunzatoare.

13.3 REFUZAREA INTRARII
Daca va este refuzata intrarea intr-o anumita tara, dumneavoastra sunteti responsabil de plata oricarei amenzi sau taxe impuse noua de guvernul tarii respective si pentru costul transportului dumneavoastra din aceea tara. Nu va vom rambursa tariful platit pentru transportul dumneavoastra pana in tara in care v-a fost interzisa intrarea.

13.4 PASAGERII SUNT RESPONSABILI PENTRU AMENZI, COSTURI DE DETENTIE, ETC.
Daca suntem obligati sa platim amenzi sau penalitati sau sa suportam cheltuieli derivate din nerespectarea de catre dumneavoastra a legilor, regulilor, ordinelor sau cerintelor de calatorie ale tarilor implicate sau din imposibilitatea de a prezenta documentele necesare, ne veti rambursa la cerere orice suma sau cheltuiala aferenta. In acest scop putem folosi contravaloarea segmentelor nefolosite din Biletul Electronic sau oricare alte fonduri ale dumneavoastra care se afla in posesia noastra.

13.5 CONTROLUL VAMAL
La solicitarea personalului vamal sau ale altei oficialitati guvernamentale veti fi obligat sa supuneti controlului bagajul dvs.Nu suntem raspunzatori ra pentru nici o pierdere sau paguba suferita in decursul acestor verificari sau datorate nerespectarii de catre dumneavoastra a acestor cerinte.

13.6 CONTROLUL ANTI TERO
Inainte de imbarcare,sunteti obligat sa va supuneti controlului antitero,inclusiv al bagajelor dvs.

13.7 INTRERUPEREA IN CAZ DE URGENTA A ZBORULUI
Daca va imbolnaviti cand sunteti la bordul aeronavei si noi consideram ca este in interesul dumneavoastra sa aterizam de urgenta pe cel mai apropiat aeroport pentru a primi asistenta medicala necasara, dumneavoastra veti fi responsabil pentru toate costurile medicale si pentru costurile de cazare ale familiei sau prietenilor dumneavoastra care va acompaniaza si pentru costurile viitoare de transport de la punctul de oprire neplanificata pana la destinatia dumneavoastra finala. Va recomandam sa aveti asigurare medicala si de transport valabila pe timpul calatoriei dumneavoastra.

13.9 DATE PERSONALE
Pasagerul sau clientul este de acord ca Blue Air sa poata folosi datele sale personale (nume ; adresa de mail ; telefon ; etc) pentru a face posibila tranzactia electronica si de a stoca aceste informatii .

14.RASPUNDEREA PENTRU PAGUBE

14.1 Raspunderea noastra va fi determinata de Termenii si Conditiile noastre de Transport. Raspunderea noastra este limitata si va recomandam sa va asigurati in mod corespunzator pentru calatoria pe care urmeaza sa o faceti. Prevederile in legatura cu raspunderea noastra sunt:

14.1.1 Cu exceptia cazurilor prevazute de Legile Romaniei si ale Comunitatii Europene, transportul nostru se supune regulilor si limitarilor legate de raspunderea stabilita de Conventie doar daca transportul este unul international la care Conventia se aplica. Urmatoarele conditii se aplica tuturor transporturilor noastre (fie ca sunt in concordanta cu Legile Romaniei sau ale Comunitatii Europene fie ca nu):
14.1.2(a) Orice raspundere a noastra pentru pagube va fi redusa prin orice neglijenta din partea dumneavoastra care cauzeaza sau contribuie la paguba in concordanta cu legea in vigoare.
14.1.2(b) Vom fi raspunzatori doar pentru pagubele care se produc in timpul zborului sau pe segmentele de zbor unde codul nostrum (JOR) apare in chenarul companiei de transport pe Biletul Electronic pentru acel zbor sau segment de zbor.
14.1.2(c) Nu suntem raspunzatori pentru pierderea sau lipsa din continut a Bagajului de Mana,decat in cazul in care el a fost preluat de un membru al echipajului pentru a fi depozitat intr-un alt loc decit cel dedicat bagajelor de acest gen.
14.1.2(d) Raspunderea noastra pentru pierderea sau lipsa din continut a Bagajului de Cala va fi limitata de SDR 17 per kilogram, iar in cazul celui de mana, raspunderea va fi de maximum SDR 332 per pasager cu mentiunea ca daca in concordanta cu legile in vigoare se aplica limite diferite de raspundere, acestea se vor aplica. Daca greutatea Bagajului de Cala nu va fi inregistrata cand se face check-inul se despagubirea se va calcula la greutatea standard de 25kg.Daca Bagajului de Cala a avut o greutate mai mare de 25kg si pasagerul a platit excedentul de bagaj,despagubirea se va face conform greutatii reale.
14.1.2(e) Cu exceptia cazurilor in care exista prevederi specifice in aceste Conditii, suntem raspunzatori fata de dumneavoastra doar pentru despagubirile la care aveti dreptul, pentru pierderile dovedite si costurile in concordanta cu Conventia.
14.1.2(f) Nu suntem raspunzatori pentru pagubele cauzate bunurilor care nu sunt permise in bagajul de cala descrise in articolul 8.3, inclusiv obiectelor fragile sau perisabile, obiectelor care au valoare speciala, cum sunt banii, bijuteriile, metalele pretioase, computerele, dispozitivele electronice personale, documentele, valori mobiliare, sau alte bunuri, acte, pasapoarte si alte documente de identificare sau mostre.
14.1.2(g) Contractul de Transport, inclusiv acesti Termeni si
Conditii de Transport si excluderi sau limitari de raspundere se aplica Agentilor nostri Autorizati, angajatilor si reprezentantilor nostri in acelasi mod in care se aplica si pentru noi. Suma totala care poate fi recuperata de la noi si de la astfel de Agenti Autorizati, angajati, reprezentanti si persoane nu poate depasi raspunderea noastre, daca exista.
14.1.2(h) Nimic din acesti Termeni si Conditii de Transport nu anuleaza excluderi sau limitari ale raspunderii prezente in Conventie sau in legile in vigoare decat daca acest lucru se specifica in mod expres.
14.1.2(i) Pentru toate destinatiile Blue Air responsbilitatea indeplinirii conditiilor de trecere a frontierei revine in intregime pasagerilor.Blue Air nu este responsabila in raport cu Regulile si Regulamentele privind trecerea frontierei de catre pasager.

INTELEGERI SPECIALE
14.2 In situatii din care ar putea rezulta moartea, ranirea sau afectarea fizica a Pasagerului urmare unui accident produs la bordul unei aeronave a companiei noastre, sau al altei companii care efectueaza zborul in numele nostrum, sau in cursul operatiunilor de imbarcare sau debarcare in timpul unui zbor efectuat de noi sau in numele nostru:
14.2.1 Nu vom invoca limitarea raspunderii in Articolul 22(1) din Conventie sau alta limitare similara existenta prin legea in vigoare;
14.2.2 Nu ne vom folosi de nici o aparare sub Articolul 20 din Conventie sau de alta aparare similara existenta prin legea in vigoare, in legatura cu cererea care nu depaseste 100.000 SDR;
14.2.3 Vom face, fara intarziere si intr-o perioada care nu depaseste 15 zile de la data stabilirii identitatii persoanei care are dreptul la compensatie, asemenea plati in avans persoanei care are necesitati economice imediate, proportional cu daunele suferite (suma nu va fi mai mica decat 15.000 SDR per Pasager in cazul mortii). Orice plata in avans nu va constitui admiterea raspunderii si se poate reduce din urmatoarele plati ale noastre, dar este returnabila daca paguba a fost cauzata de sau a contribuit la paguba neglijenta Pasagerului sau a persoanei care a primit plata, sau daca persoana care a primit plata nu este persoana care avea dreptul la compensatie; ACESTEA FIIND MENTIONATE noi ne rezervam toate celelalte forme de aparare (fie prevazute de Conventie, fie nu) si toate drepturile de ajutor impotriva altor persoane, inclusiv (fara limite) drepturile de contributie si indemnizatie.

14.3 Cu privire la platile in avans care urmeaza sa fie facute ca urmare a Articolului 14.2.3 sau alta forma considerata ca echivalent in EURO pentru o suma din SDR:
14.3.1 echivalentul in EURO se va calcula la cursul valutar stabilit de Fondul Monetar International pentru data respectiva;
14.3.2 in cazurile in care Romania nu a introdus EURO ca moneda legala la data respectiva, orice plata se va face sau, daca este cazul, orice interpretare a valorii se va face in Lei prin conversia cursului valutar din Lei in EURO pentru data respectiva de plata sau de determinare dupa cum va fi cazul.

14.4 Va confirmam ca avem asigurare de raspundere per pasager de cel putin 100.000 SDR si nu mai putin de minimul stipulat de Autoritatea Civila Romana.

14.5 Cand transportul este in concordanta cu Legile Romaniei si CE, pentru cereri mai mari de 100.000 SDR putem fi scutiti daca putem dovedi ca noi sau agentii nostri au luat toate masurile de precautie necesare pentru a evita paguba sau ca a fost imposibil pentru noi sau agentii nostri sa luam acele masuri.

15.LIMITA DE TIMP PENTRU RECLAMATII SAU ACTIUNI

15.1 NOTIFICAREA RECLAMATIEI

Acceptarea Bagajului de catre posesorul Etichetei de Identificare fara o reclamatie la momentul predarii este o proba suficienta ca bagajul a fost predat in conditii bune si in concordanta cu Contractul de Transport, altfel doar daca dovediti contrariul. Daca doriti sa faceti o reclamatie sau sa actionati in legatura cu paguba adusa Bagajului de Cala, trebuie sa ne anuntati in momentul in care descoperiti paguba sau cel mai tarziu in 48 de ore de la primirea Bagajului. Daca doriti sa faceti o reclamatie sau sa actionati in legatura cu intarzierea predarii Bagajului de Cala, trebuie sa ne anuntati in termen de 7 de zile de la data in care v-a fost predat Bagajul. Toate aceste reclamatii trebuie facute in scris. Termenul limita de solutionare a reclamatiilor in cazul bagajelor pierdute este de 45 de zile de la data depunerii reclamatiei, urmind ca despagubirile sa se efectueze in maximum 90 de zile de la data depunerii reclamatiei.

15.2 LIMITAREA ACTIUNILOR
Orice drept de despagubire va fi anulat daca o actiune nu este deschisa in termen de 2 ani de la data sosirii la destinatie sau de la data la care aeronava era planificata sa soseasca sau la data in care transportul s-a oprit. Decizia curtii unde se judeca cazul va impune metoda de calcul a perioadei de limitare.

15.3 MODIFICAREA SI ANULAREA
Nici un agent angajat sau reprezentant al nostru nu are dreptul sa modifice sau sa anuleze orice prevedere din acesti Termeni si Conditii de Transport.

16.INTERPRETARI

Titlurile fiecarui Articol din acesti Termeni si Conditii de Transport sunt orientative si nu pot fi folosite pentru interpretarea textului.

17.ALEGEREA LEGII SI A JURISDICTIEI

Daca nu este specificat altfel in Conventie,sau in legile, regulile guvernamentale, ordinele sau cerintele aflate in vigoare:

(a) Acesti Termeni si Conditii de Transport sunt guvernate de legile Romaniei;
(b) Orice neintelegere dintre dumneavoastra si noi in legatura cu sau derivand intr-un fel sau altul dintr-un asemenea transport se va supune jurisdictiei non-exclusive a tribunalelor Romaniei.

Sursa acestor informatii: www.blueair-web.com

Informatii de calatorie | Blue Air | Bilete online

[ Lufthansa ] [ Air france ] [ Klm ] [ Myair] [ Tarom ] [ Wizz air ] [ Sky europe ] [ Blue air ]

 
     
 
 
 
     
 



 
 

Informatii de Calatorie link-uri utile | Informatii utile Informatii de Calatorie